Torsdag-kamera-tröja!

WIIIIIIIIIIIIIIIE! Den är här, tjoho! Knäppa, knäppa, knäppa kort hela helgen. Hann nästan inget idag, för direkt jag fick den så åkte jag på fotokursmötet. Men hela helgen då ni! Mohahhaha! xD Haha jag kan inte sluta hoppa, Fatta, jag är i extas! :D:D:D:D
Bilder idag, på måfå. Inget hårt jobb. haha.

           
Och här är den då:   :D




Okej, ska försöka sluta att tjata om kameran i typ 20 minuter ^^
Har inte gjort så mkt idag för övrigt. slutade vid ett, nicenice. Och då gick jag hem och typ... gjorde abslout ingenting.

Kom på att jag kanske ska förklara rubriken. xD
Tröjan: Det är då Tims. :) Fick låna den igår när jag var dit.. Somna inte alls med den som huvudkudde igår 8-) nejnej. Och idag har jag inte alls haft den på mig sen jag kom hem. 8-) nejnej. Och har abslout inte dragit in hans lukt i mina lungor ngt under detta dygn. 8-) nejnej.
Mamma säger alltid: Man ska inte ljuga!
Jag säger då: Det gör jag inte heller, jag talar bara osanning (a)

Imorgon ska vi ha familjekväll så då blir det inget fredagsmys med älskling. Men antagligen ses vi på söndag, det gillar vi (: <3

Nu ska jag knäppa lite mera kort, ta mig ngt att dricka och msn:a i ngn timma till ^^
God natt på er :)
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Milla

:O:O Vad är det jag ser??? Någon har inkräktat på mitt område!!! Hur vågar du?? Du passar på nu när jag inte är hemma va?



;P



Kram <3

2008-10-09 @ 22:50:11
Postat av: Milla

Grattis till kameran förresten haha

Kram <3

2008-10-09 @ 22:50:41
Postat av: Viktoriae

GRATTIS TILL KAMERAN!:D Jättekul med systemkameror, de tar så fina korta!:D



Idag ska jag inte göra mycket, men hey, det är fredag!NU kom min sambo hem och vill vara lite social på hans lunch =) Men vi kanske höres senare?

2008-10-10 @ 11:51:39
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Haha oj, förlåt lyckades få in en annan mystisk text när jag råkade trycka klippa in! HAHA FÖRLÅT! SÅ ska det INTE VARA (a)

2008-10-10 @ 11:52:40
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha du är ju kameragalen xD Och jag kommer bli din modell, erkänn!? ^o) :P

2008-10-10 @ 15:15:01
Postat av: Cissi

Svar Madde: Jag är inte alls kameragalen 8-)

eller jo kanske, men bara lite (a)

<3

2008-10-10 @ 16:24:19
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Haha. Jag lånade ju ditt rum i typ 7 minuter. Please forgive me (a) Och kortet blev ju ganska lyckat trots allt :p



Jag passar inte alls på. Dumma. xD



Tackar. Bara för att jag är lycklig! :D



<3

2008-10-10 @ 16:26:41
Postat av: Angelica

svikare!

2008-10-11 @ 01:20:36
Postat av: Milla

Ojojoj, hela 7 minuter, fy på dig! Hahaha, nejdå, klart du får låna, så länge du inte snokar ;)

Kram <3

2008-10-11 @ 11:28:43
Postat av: Cissi

Svar Angelica: HAHAHA. Nejdu, det var ju du det!

2008-10-11 @ 14:54:17
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0