Torsdag

Yes. Imorrn då ni, då drar jag! (Och alla jubblade inombords! ^^ ) Då blir det göteborg med lella. Det gillar vi så otroligt mkt. Gott att försvinna härifrån ett tag. Kommer då åter hem på måndag.
Detta ska bli suuuuper, och Madde vi försöker hålla sams mesta av tiden va (A) Tackar ;) <3

Idag har jag då firat (hurra, hurra, hurra!!) att vi äääääntligen har höstlov. Gottis! Sen har jag varit med Tim i ngn liten timme och sen har jag väl packat, såklart :)
Har varit på fotokurs med. Det var trevligt. Vi lärde oss att pyssla lite grunder i photoshop. Wiie! :p
Åkte med Alf hem i hans bil, den är cool :D Haha.


Varför ska man behöva oroa sig för allting? Till och med sånt som inte rör en i rygggen. Det finns ju trots allt problem så det räcker åt alla och blir över. Jag hatar det, att jag är den som bekymrar mig.
Jag vill bara leva mitt liv och slippa bry mig om alla andra. Det får göra som de vill om jag får göra som jag vill, men det verkar ju inte funka det heller. Blir bara så jädrans lett! >.<

But Baby, I'm the worring...


Godnatt på er, sov gott. Jag vet att jag kommer göra det ;)
Ett sista ord som min käre vän Madde.r sade idag: "Livet är som en brustablett, det löser sig"
Yes, ta vara på det. Tyckte det var riktigt bra! :D
Hej då
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: PÅ lovet kommer jag träffa min syrra, idag min bror. Har inga andra planer annars. Får se vad som händer:)



Haha, det citatet var både bra och rolig!:P

Altså det som Madde sa till dig.

2008-10-24 @ 06:57:57
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Vilket bra citat din vän Madde sa!:) Känner igen det där med att bry sig om andras problem när man har tillräckligt med egna, det är jobbigt och man får försöka strunta i att fokusera på dem..



Ha en bra fredag! =)

2008-10-24 @ 10:13:08
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0