Torsdag

Guuuuuuud va jag längtar till helgen då! Är så jädrans trött så det finns inte.. vill bara sova. Är det för mkt begärt ^^
Men då blir det säkert inge sova av heller för då blir det full rulle överallt. Haha. Milla, happy birthday på lördag ju. Farmor och farfar hit, äta massa massa god mat. Frossa ska jag (a)

Idag gick jag hem till äskling efter skolan, blev inte många timmar inte ens två.. :s skulle ju hem och så. =/ Men men, den tiden tar vi snabbt igen.. :D
Älskar dig, det vet du :) <3

Såg Elena idag med, efter tandställningsuttagning. Hon var riktigt nice (y)
Min kommer ut till våren, antagligen >.< Orka! Men sånt ärrä.
Tandläkaren, som ska göra operationen trodde att operationen skulle bi av fram mot vår-början ngn gång :) Drygt att vänta men jag antar att det är värt det! Glömde att fråga om ärr och sånt.. för det vill jag ju ändå inte ha...! Men det blir nog ignet märkvärdigt om det bara blir ett litet.. Hoppas, hoppas. :)

Sen kanske, kanske det blir syster och me till göteborg början på höstlovet. Det gillar vi (och ja, Milla, jag har ändrat inställning till det besöket!!!!) :D Får se hur det blir med det.. :)

nu ska jag gå, och dricka upp mitt te som är den nya kvällsdrickat. ^^ Sablans mage. Och ja, ni kommer få höra den klagan tills tja, ni blir gråhåriga ^^
Hejs
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; Okej, :) haha de år väl bli så! kram

2008-10-17 @ 09:16:31
URL: http://baramaalin.devote.se
Postat av: Viktoriae

God middag! Har du ont i magen? (Välkommen till klubben!) Vad spännande med göteborg, ska du till nordstan då?:D Ha en trevlig dag!

2008-10-17 @ 11:41:32
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0