Tisdag

Happhapp. Idag var det då skolkort, idioti är vad det är. Men jag ställer likt förbannat upp varje år >. ^ Undrar vem som är dummast, den som kom på ngt så dumt som skolkort eller den som faktikt ställer upp på det? Haha.
Slutade redan vid elva idag (gottis) men skolkortet var halv ett så jag vandra runt i skolan i en och en halv timma med mina kära små klasskamrater :p  Vi hade inte så mkt för oss nej. Haha.
Sen var jag kvar sist vid skolkortet pga att jag heter det jag gör. (han gick efter klasslistan) Roligt du.
Iaf, åkte hem vid ett och hann inte mer än hem innan jag dog till miusikskolan. Efter det var jag säker på att dagen skulle blir riktigt dryyyyyyyyg men tja. Runt fyra kanske kom det folk hem till mig ;D Det var Ämil, Tobbebias, Jossi och älskling :D Nicenice (Y) Och efter det var dagen itne lika dryg. Bästa det :D

Och glöm inte, jag har nedräkning på min kamera! :D Vet att alla typ har skavsår i öronen efter allt tjat. Och spec, mina klasskompisar och Tim har hört det i två veckor nu :p Men jag är glad! Nej jag är inte glad jag är överlycklig :D ! Och i övermorgon har jag den i min hand. Min nya kärlek! Älska, älska, älska!! <3 <3 <3
Jag menar, titta bara (L) (A)


Yepp, där har ni då det enda som är i mina tankar nu för tiden :D
/ Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0