Tisdag

Vaknade och hade en fruktansvärd huvudvärk! Mamma tvingade mig att ta en tablett (tror inget på tabletter, det enda som hjälper är treo men det är för äckligt! Haha) och sen gick jag i duschen. Drog till skolan mycket, mycket ofrivilligt..
När jag kommer till skolan är det ju ingen där. >_<
Josse hon var sjuk, Elena var ledig, Madde började senare och så vidare. Alla var de borta, puts veck. Och där var jag alldeles själv heeeela dagen, tills jag tvingade Madde att komma tidigare ^^ Mohaha. Och sen när hon väl kom hade jag redan hittat mig annat sällskap i form av Amanda. Tihi. Då var inte Madde så nöjd inte! ^^
Och jag var bara själv i typ 30 minuter så, så synd om mig var det nog inte ^^
Vi fick sluta tidigare med, slutade redan klockan elva. Och det gjorde vi naturligtvis den dagen då jag skulle sitta i skolan till havl två. Jippie. Efter den lektionen gick Madde hem igen, och då blev jag själver igen. Letade upp Emil, spenderade typ 30 minuter med honom sen var jag ensam i en timma igen sen så lekte jag och Emil pluggisduo i bibblan, och hör och häpna idag pluggade vi faktiskt!!!! Jag fick frågorna till Engelskan gjord, Svenska bokrecensionen gjord och en och en halv sida i matteboken Det ni. Har varit duktig idag :p

Efter allt pluggande blev det musikskolan. Där hade jag Tore som lärare istället för William! Fy tusan va gött! :D Det var riktigt nice att ha Tore igen. Det är ju trorts allt honom som jag har haft i 7 av 8 år av mitt spelande :p Det ni! Så jag gillar honom strongt mkt!

Och sen, hela dagen (och jag menar det verkligen) har jag skickat sms. Till alla. Madde, Elena, Milla, Josse, Mamma. Gick inte en enda minut utan jag fick två sms där ett tag. Lite roligt tkr jag, Och jag äääälskar verkligen att jag skickar gratis nu! Även om jag har Telia! :D
Och alldeles nu har jag fått reda på at Tim får sin telefon idag med! TJOOOOHOOO! :D Det gillar jag, mkt mkt mkt. Sen har han varit hos doktorn idag. Det gick bra med har jag också fått reda på. Det gillar jag också! :D

Iaf, kom hem halv fyra, gjorde mat, åt och nu sitter jag här. Det tragiska är att jag lyssnar på "I'm a gummybear" HAHAHA. Jag har blivit infekterad av Tim :p Inte bra, inte bra. Haha.

Och nu har jag stått ut en dag utan mjölk och messmör, tro mig det är jobbigt. Det har nog aldrig hänt förut, iaf inte så länge jag kan minnas, att jag inte har druckit oboy till kvällsmat eller frukost! Och, HALLÅ! Man dricker ju mjölk till maten! Nope det går itne längre.. Gude! Vet inte vad jag ska hoppas på heller. Om jag är alergisk så blir det allt att anpassa om livet lite, och jag skulle tycka det vore skitjobbigt =/ Men om det inte är det ja då blir det operation och det gillar vi inte heller! Nej uscha för det! >.< Guuuude. Sablans mage. (dessutom skulle jag bli måttligt irriterad om det är allergi!!!!! Att det ska ta två j*vla år att lista ut det!! :@ GAAH!)

Har inte varit ute och tagit så mkt kort heller. Tog ju lite kort på Tim i söndags men tja inte efter det. Vet att det bara är tisdag men ändå! :P Måste ut ngn dag ;)

Imorgon blir det karlstad också, den dag då jag egentligen har sovmorgon, typiskt! >.< Dumma dumma. Men aja, det är bara att ta sig upp och sen pallra sig iväg. Röntga och prata. Hoppas verkligen att jag får göra det under höstlovet, men det är väl för bra för att vara sant det! Kommer väl aldrig att gå. Orkar ju fasíken inte vänta tills sportlovet! Aja, får väl se hur det blir med det imorgon.
Och på tal om tänder, Elena fick ta ut sin räls idag, Dumma henne! Uscha, alla tar ju ut den och jag, jag har min kvar jag >.<. (grattis till henne, men det erkäner jag inte! nope nope, ingen som läser det! förstått!)

Sen så har vi inte fått reda på Cannabis-provet heller. En månad imorgon som vi gjorde det. Lyckat, lyckat. Men tydligen skulle vi få reda på det imrogon, när inte jag är där. Typiskt! :p

Sådärja, nu har ni fått lite att läsa ^^ Mohahha
Hade gôtt ;)
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv; Bettskena har jag i munnen på natten, den är i hårdplast och som jag liksom "trycker upp i gommen". Det är för att jag spänner mig så hiskeligt när jag sover så jag får ont i käken annars. Den värsta tiden för en sisådär två årsedan så låste sig käken och jag kunde inte öppna munnen!



Angående citatet så har jag insett det detta året =)



Förresten messmör, är det verkligen gott?:P

2008-10-14 @ 19:49:57
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: jag dansar Ragga, en slags hiphop dans men den är lite mer tjejig, man liksom skakar mycket på rumpan och så är det lite mjukare än hiphop men ändå ganska hårt och väldigt aktivt, Jätte kul! Kram

2008-10-14 @ 19:59:07
URL: http://baramaalin.devote.se
Postat av: Viktoriae

Sv: Det VAR riktigt läskigt att inte kunna öppna munnen, riktigt obehagligt. Och nu knäcker det i den varje gång jag gapar stort, som tur var inte högt, men jag märker det.. :(



Messmör, hur smakar det?:P Trevlig kväll!

2008-10-15 @ 20:21:29
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0