Spanska

Haha, lite roligt är det att jag alltid får chansen att skriva när jag sitter på spanskan, men det bror väl på att som vanligt har läraren dumpat mig i grupprummet och där ser hon inte vad jag gör.. 8-)
Har precis gjort klart läxförhöret som gick någorlunda bra, tror jag (: Fort gick det med, me like :D
Efter spanskan ska jag då dra till Asplund där ska jag möta Madde och vi ska göra enkäter för tre klasser. (Tur att det inte var flera!) Och när vi har gjort det så slutar vi! :D Det går nog fort det tro jag, enkäten är kryssfrågor och det kommer gå på en schilevipp så det blir en tidig fredag idag. Gott oooja.
När jag kommer hem så åker mamma och pappa nästan direkt, de ska till Karlstad på ngn konsär eller nåt och då ska jag och madde laga mat till oss. Gissa vad det blir.. ? :D TACCOS!!! Mummma :) Tim ska också hem till oss och äta men han skulle tydligen träna först så det blir väl ingen mat förens i kväll.. Eller nåt. Jobbigt men aja, vad gör man inte för kärleken >_^ haha.
Han stannar även och kollar på film, som vi visserligen tror kommer vara ganska B men det är bättre än att zappa, det måste det vara ! Annars blir jag ledsen..! :(
Fast iofs gör det väl inte så mkt att filmen suger när han är med (a) <3

Sen vill jag bara nämna att i Onsdags så var det precis tolv veckor till Julafton (och nej det räknade inte jag ut själv, det var mamma som sa det ^^ ) och det gillar jag, för det betyder loooov. :D
Sen igår var det precis två veckor till Millerillen kommer hem, det gillar jag med, ännu mer för det är ju lite närmare och jul är det varje år men det är inte varje år ens sotrasyster lämnar huset. Nope, det är det inte. Aja gott som bara den att hon kommer hem nu iaf. :D Det tror jag faktiskt hon tkr med, hon fyller ju år den helgen och allt. Och då vill hon nog inte sitta nere i Örebro alldeles själv. Puss på henne <3

nu ska jag jobba igen ja.
hejs
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Millerillen ;)

Va goooo du ääää! ;)

Puss på dig med!

Kram <3

2008-10-03 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0