Söndag

Helgen har varit riktigt trevlig! <3

Fredag:
Efter skolan var det bara att dunsta hem för att se när mamma och pappa klädde sig fina och stack iväg för att se på Lena PH och Orup (haha). Sen när de hade åkt hände det inte mycket på ngn timme men sen vid 6 kom Tim och då började vi med maten. Köttfärsen hade mamma ställt i i frysen istället för kylskåpet så det tog kanske 30 minuter längra att gör maten >.< Haha. Men men, Tim var ju så duktig att vända på köttfärsen men jämna mellanrum så... (a)
När köttfärsen hade "smällt" så gick det fort att bli färdig och sen äta. Precis när vi var klara började filmen, Camp Rock. Gick då på Disneychannel (disneychannel ftw! :D) Filmen var väl sådär. (:
Sen så blev det allsång. Haha xD Madde spelade på keyboarden och jag sjöng Astrid Lindgrens visor, Tim var inte lika delaktig (låg mest i soffan och bad till gud att det skulle ta slut xd) men sen när vi bytte genre till nyare låtar då du, då var han med ( lite iaf ^^ ) Sen hann vi inte så mkt mer, innan han skulle hem. han skulle ju upp tidigt, det var ltie segt tyckte jag men men. (:

Lördag: Tja, dagen var då seg som bara den. Satt mest av tiden, men sen drog mamma och pappa iväg igen. På 60 års kalaseriet. ^^ roligt värre kan jag tänka mig.
Då blev jag vid datorn och där träffade jag på Tim och vi bestämde ju direkt att vi skulle ses. Gick ut ett tag först, hyrde film på Ica, en skräckis. Sen gick vi hem till mig, där Madde väntade. Vi kopplade ihop Tims playstation med min TV och nördade Guitarr Hero i tre timmar. Haha xD Jag och Madde äger då sönder på det! Jag spelade till och med låtar på medium, det ni! x) Och fy, vad jag och Madde skrattade. Hade riktigt roligt där ett tag. Speciellt till topplåten, Jessica och till Mother, då Madde inte alls missade alla de gröna xD HAHAHA. Bäst ever.
Runt ett, kom päronen hem och då skulle alla sova, jag och Tim tittade då på filmen, The messengers. Det är då skaparna till The grude som har gjort den filmen och med tanke på det så var väl filmen rätt B men tja, jag är ingen skräckisfantast så jag var nog inte direkt "kolugn" genom filmen. För att vara helt ärlig så höll jag för öronen genom hela filmen och där med slapp jag att bli rädd. HAHAHA. Gubbarna var rätt söta med :P (och jag missar inte alls poängen med att titta på skräck!! ) Efter filmen var det bara att sova. Underbart att somna bredvid älsklingen!! <3

Söndag: Vaknar då med Tim bredvid mig, helt underbar start på dagen! <3 Fast han var bara lite seg att få ur sängen. Somna ju om hela tiden. Haha ^^ Men men, fick ju upp honom till slut iaf. :d
Efter lite frukost slöa vi bara, spelade lite mer plastgitarr och sen gick han hem, blev med på väg. När jag kommer hem tillbaka kastar jag mig i duschen, klär på mig, gör mig iordning och drar hem till Elin.
Hemma hos Elin drar vi igång filmen direkt, som vi har väntat på att få se den!! :p Filmen var helt okej, jag var lite besviken på slutet men det var abslout sevärd! :D Efter det pratade vi lite sen åkte jag hem för att äta.
Och nu, nu sitter jag här :P Haha.

Yepp, där har ni då min underbara helg. Flera sånna! Tack till Madde. Tim och Elin <3

Ja, hade så gottis :P
/ Cissi


Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken fantastisk helg du verkar haft då.. :) Tänk vilken fantastisk helg du har att se fram emot(om två veckor)du ^^

Kram <3

2008-10-05 @ 23:13:09
Postat av: Cissi

Jo, den har varit typ.. perfekt? (om man nu kan säga så...) Haha, jodå den ser jag allt fram emot! Det ska du veta. :)

Kramar <3

2008-10-06 @ 08:07:21
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Lella

HAHAHAHAHA xD Shit vad kul vi hade, fast Tim var lite elak som skrattade åt oss ^^ Haha! Antar att han tyckte vi var skitdåliga jämfört med honom. Snacka om att vi var paralyserade xD Han var ju värsta stjärnan ^^ Jo Cissi, du missade poängen med att titta på skräck xD Gör som jag, titta inte alls xD. Haha. Jaja det var allt. KRAM <33

2008-10-06 @ 17:51:13
Postat av: Milla

Klart man kan säga så, tycker du att det är det rätta ordet att beskriva den med så gör det! Haha ;)

Äsch, sådär säger du bara ;P

Kram <3

2008-10-06 @ 17:56:49
Postat av: Cissi

Haha, jo han var ju kanske ngt bättre än oss. Men aja, vi äger än då vettu :D

Haha nejda, att inte titta är ju meningslöst, nu när jag väl har börjat . Haha xD

Kram <3

2008-10-06 @ 18:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0