Söndag morgon...

Happ happ. Nu sitter jag här igen och känner mig alldeles för lat för att hämta glasögonen. Det är ju bra dumt eftersom jag halvt ser vad jag skriver och ännu mer dumt eftersom jag kommer ha ont i ögonen inom tio minuter.. men aja. Sånt ärrä när man är latis. Och hey, det är ju söndag - veckans vilodag. Haha.
Idag hoppas jag på att få träffa Tim lite granna. Blir det inget av det måste jag baka kakor säger mammsen och det, det har jag ingen större lust med du! Så jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att han kommer eller helst att jag åker till han! För är vi hemma kan ju mammsen få för sig att vi ska baka kakor ändå. Haha.
Sen vill jag ju, såklart, hinna fota lite mera men jag har ingen modell eftersom jag strongt tror att Madde har fått nog av det. Tycker jag är lite konstigt med tanke på att jag bara tog typ 200 kort... 8-) Haha.
Någon som ställer upp kanske? :D
Sen har jag fått förfrågan att ta kort på Theo med, Tims lillebror. Vet inte varför men jag tror du skulle ha kort till dagis eller nåt.. vi får se när det blir då.. Den ungen är ju bara för söt med (A) Och enligt mig då, har han ju såklart ärvt av sin storebror :D Tihi.
Nejdu, nu får nog latheten lägga ner sig för ögonen pluppar väl snart ut ur ögonhålorna! :s
Haha.
Hade bra, 'till we meet again :p
/ Cissi
Avslutar med en annan bild på Madde. För att hon är vackrast :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha du fick baka i alla fall :P Jag har inte fått nog, bara du gör det vid rätt tillfälle xD Theo är ju jätte söt :) Ja visst är jag snygg ^^

Kram <3

2008-10-16 @ 19:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0