Onsdag

Gottis, slutade en timma tidigare idag :) Gick hem till Tim direktens efter det då. Och där stannade jag heeela dagen. Vi skulle ha tittat på Heroes men så satte vi på Asterix och Obelix istället men hann inte så långt för vi fick passa Lelle Theo, vi gick ner och gjorde mat istället. Makaronis och Bacon. Gott det. Lite mkt mjölk bara ^^ Jättebra annars älskling (A)

Sen tänkte vi gå ut och gå men det blev mera barnpassning så då la vi oss framför TV:n med en Theo på golvet som pysslade med sitt. När herrn i huset äntligen kom hem gick vi ut. Och eftersom klockan redan då var ganska mkt så hann vi inte så långt. Satte oss i en lekställning och pratade istället. ^^ Yepp, yepp. Min dag det. Bra bra bra <3<3<3


Och min nedräkning fortsätter: IMORGON FÅR JAG MIN KAMERA!!! ^^ Imorgon 17.00 ska gubbern med kameran vara här. :D Wiie.


Och sen har jag fått komplimanger för min mössa med, och de tackar jag för för jag trodde alla avskydde den! Men tydligen inte. Tack, tack, tack :D (Det var då Emils mamma, som blev lite smått avundsjuk med ^^, och så var det älsklingpälskling <3)


Imorgon är det bad i skolan. Trååååkigt men måste ju vara med. Kan inte skylla på "röda-veckan" heller för det gjorde jag förra veckan. Mohahahaa ^^. :p

Yeppyepp. Igår blev det sent vid datorn tänkte vara duktig idag och faktiskt gå och sova nu. Wish me luck (y)
God Natt på er alla små apor (:
Tack för dagen, Tim. Älskar dig! <3
/ Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0