Måndag

Idag på engelska var det ju rena katastrof iaf. Carpis har ju noll kontroll och killarna i klassen har väldigt roligt åt henne. :p Vi började titta på Kalle och chokladfabriken, som man ju adrig har sett förut. Sen ska vi svara på massa jobbiga frågor om den. Blä. Men men. :)

Kommer hem och slöar mig igenom dagen, har suttit här. Lyssnat på musik och sovit en timme. Det var mindre bra gjort! Sov typ mellan halv åtta och halv nio, vilket betyder att jag inte kommer somna nu.. Får fördriva tiden här, tills alla andra loggar ut och då får jag väl gå in på mitt rum och rulla tummarna xD
Klantiga jag! >.^

Imorgon är det skolkort, ska bli kul att se om man fastnar i år igen ^^ ojojoj. Hatar det men ställer alltid upp varje år, konstigt det! Aja, det är väl minnen för livet de där. Skolkataloger är ju lite roliga iaf. ^^

Nepp, har inte så mkt att säga mera nu..
Tim, älskar dig <3
/ Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0