Måndag morgon

Jaja. Datakunskap igen då. "Tagen på bar gärning" Mohahaha. Vi har inte börjat än så det är väl lugnt antar jag... :s Hoppas på det iaf :p

Igår blev det ju Tim och baka ändå. Konstigt att mammor alltid vinner tkr jag... Jag gick dit, till honom, först men sen skulle jag äta bara någon timma efter och då hamna vi ju hemma hos mig. En timme efter att jag ätit klart gick vi ut i en timma och SEN fick vi ngt gjort. Vi bakade havreflarn, det blev bara 18 kakor, för de blev stora som tefat! :D Haha. Vi frös ner dem så att de helt säkert räcker tills på Lördag då vi ska använda dem.. Haha.

Idag blir det doktorn klockan halv tolv. Lämnar skolan redan elva för att gå upp till "Bjarnes" och vara där till kvart över elva, då mamma kommer med bilen och hämtar upp mig. Doktor Flodis.. >.< Wish me luck! (y)

Imorgon då ska älskling iväg på sin doktortur, i SUNNE, så då ska jag gå runt och bli nervös åt honom. Eftersom han inte blir det. Men HALLÅ han ska till en doktor.. >.<

På onsdag ska jag till Karlstad för att röntga och prata med kinddoktorn. Roligt, roligt.
Men det bästa med den dagen är att Milla kommer då med. Trodde det var på Torsdag men tydligen ska vi hämta henne från tågstationen imorgon. Me like :D !

Yepp, yepp. nu ska jag hänga med på lektionen tänkte jag ^^
Hejs
/ Cissi
Ps: Tim igår, var det närmaste jag någonsin har kommit till en konversation. Det var mkt att ta in men det var absolut värt det. Och du, jag har sovit! ;) Älskar dig, mest massa mkt!! <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Hörru, du syster yster, ska inte du ta och koncentrera dig på datakunskapen istället för att blogga hmmm!!!???? :)



Det är en fin sida du har och jag ska försöka så mycket som möjligt att gå in och läsa så att jag vet hur du har det! Gör bra ju.



Kram på dig!

2008-10-13 @ 12:29:15
Postat av: Viktoriae

SV: Ja man lär sig mycket av att fotografera och det måste vara kul att ha "fotosession"(?) ;)



Läste att du skulle till kinddoktorn, hur kommer det sig?:(

2008-10-13 @ 13:19:01
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Milla

Hur gick det hos kära Flodis då??

Bra hoppas jag!!

Låter bra med kakor hörru, men jag antar att jag får baka mina egna kakor när jag kommer hem, as usual.... ;)

Och förresten måste jag påminna dig om att det inte är imorgon som jag kommer hem utan på onsdag! Och ni ska hämta mig på busstationen och inte på tågstationen! Tack! ;)

Håll hårt i Tim!!!! Ända tills min dröm blir verklighet.. Hahahaha..

Kram <3

2008-10-13 @ 18:56:22
Postat av: Cissi

Svar: Milla

Jodå. Flodis har odlat skägg, det var det bästa med den trippen! Haha.

Nja, tror du det? Jag bakar vääääldigt ofta kakor ju! (A)

Jag vet. Haha. Hade inte så bra koll just då men det tar sig, jag har fattat allt nu! :D Mohahah.

Haha jaadu, då det blir sant då vet jag väl ändå itne . ^^

kramar <3

2008-10-13 @ 22:43:08
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Marie:

Haha, jo det borde jag kanske (A) Haha, inte så lätt alltid ju. och det är ju så snablanst tråkigt! :P

jo visst är det. Skriver mest bahablaha men ngt intressant kanske du hittar ;)

Kramar <3

2008-10-13 @ 22:44:39
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0