Måndag kväll/natt

Jahaja. Då har man besökt Flodis och han vill att jag ska sluta dricka och äta njölkprodukter ett tag så att vi kan utesluta laktos. Jag cill ite vara det! Jag bara äääälskar mjölk, och messmör (A) Men det funkar inte om det är det som är fel. Så kom igen alla. Hoppas med mig! Tack (A)

Var med Tim idag, igen :P <3 Trevligt värre. Hände ju inte spec. mkt men ändå :D

Sen så ska du, vännen, veta att jag lyssnar när du behöver mig. Hoppas på dig, lycka till (Y) :)

Ska gå, blir igne långt idag, Måste sova, sova, sova! :)
Hejs
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Milla

Meen, Cissi, vad du snubblar på orden ;P

Hah, låter ju finfint det där du!

Kram <3

2008-10-13 @ 23:11:03
Postat av: Viktoriae

Sv: Okey, ibland får man lida pin för att bli fin..eller må bra! Jag hoppas att det går bra, har själv haft mycket problem med min käke så nu har jag bettskena..:(



God natt! :)

2008-10-13 @ 23:49:17
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Jag hade ju så snablans brottom! Hade itne tid och sitta här just då så jag kastade ihop allting :)

Kram <3

2008-10-14 @ 17:15:04
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas de blir bättre och att du kan dricka/öta laktos grejer :) kram

2008-10-14 @ 17:15:42
URL: http://baramaalin.devote.se
Postat av: Madde

HAHAHA! Säger som Milla, massa konstiga stavfel. Och du, jag hoppas med dig, du får inte vara laktosintolerant!

Kram <3

2008-10-16 @ 19:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0