Karlstad !

Äntligen! Äntligen är jag hemma igen!
Det har varit en helt okej dag, men det har varit jobbigt med! Gud vad jag har kuttat runt, och gud vad jag har handlat för att vara jag! Brukar bara köpa typ, två jumprar eller något men idag blev det lite mer :p Med massa bidrag av mammsen med! Tackar för det! :D
Det blev: - En jumper
                 - En tröja
                 - En T-shirt
                 - Ett par skor
                 - Två par strumpbyxor (som jag ska dela med syster ^^)
                 - Två par benvärmare (som jag ska dela med syster ^^)
                 - Ett hårband
                 - En "hög-i-midja-kjol"
                 - En tunika
                 - En kortärmad skjorta
                 - Och en schal
Yepp, det var mkt för att vara mig det! Jag är riktigt nöjd med denna dag :)

Vi hämtade Milla med, så roligt att se henne igen :) Hon stannar ända tills på söndag! Wiie, för det :D

Yes, har inte mkt annat att säga.
Hade gottis :)
/ Cissi


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha! Jag lurade att på dig en del plagg där ;) Jä#ligt skönt att se Milla igen. Jag trodde jag skulle börja storgrina men det kändes inte riktigt som rätt tillfälle xD haha

Kram <3

2008-10-16 @ 19:23:33
Postat av: Cissi

Ja du gjorde ju det ja! En kjol, jag i en kjol för fasiken! xD

Jo, det var nice :)

kram <3

2008-10-16 @ 22:36:33
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0