Kak-kalas

Kak-kalas var det ja ! :p
Sitter nu vid Antons dator efter att kak-kalaset blev flyttat hem till honom. Det var jag, Emi, Anton och Tim. Jag och pojkarna xD
Vi började med att gå och äta pizza och jag som lovade mig själv att inte göra men Tim bjöd ju så fint på halva av sin pizza (a) ;)
Efter pizzan gick vi tillbaka till Anton och pratade i ngn timma om saker som vi abslout inte ska diskutera här xD Haha. Sen bestämde vi oss för att gå och hyra en film så vi drog till Filmbolaget.
När vi kom tillbaka blev det inget filmtittande iaf. Mera prat prat prat. :p Så ja det var de pengarna det ^^
Tillslut somnade Emil ifrån oss men vi andra pratade till typ sex :D Gottis.
Vaknar halv tio med. Jättebra.... Men men. "Sova kan man göra när man blir gammal" som de säger xD
Sen blev det väl lagomt mkt kakor att äta. Hade inte så många bara olika sorter men aja sånt ärrä. :)
Sen var det ju bara för att fira Emil och han var ju nöjd och det var det vikktiga (y) :D
Nu sitter jag här när Emil (fortfarande) äter kexoch Anton äter mat, Tim har dragit för att äta han med och jag borde verkligen gå hem och göra ngt viktigt men tja... Here I am. :p

Yes. Nu ska jag gå. :)
/ Cissi


Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Låter som ett riktigt mysigt kalas :D Kram!

2008-10-29 @ 15:05:48
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Jag har 2 syskon, båda större än mig:)

Så farligt är det ju inte med tandställning, hellre ha det än fula och snea tänder resten av livet.

Hur länge har du haft din?

Jag ungefär 1 år och mer.



Åh, nu blev man sugen på pizza! Gott värre:D

2008-10-29 @ 19:36:57
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

SV: Haha, ja toffifee budet kom lägligt, fast jag tryckte i mig heeela asken.. INTE bra för min del!! :/ Vad händer idag? Kram

2008-10-30 @ 09:50:42
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: OKej, men om du har haft den snart i 2 år borde den snart tas bort iaf:)

2008-10-31 @ 19:54:30
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0