Fredag

Ahh, äntligen har en vacka till gått. Heeeeeelg !! Och ikväll blir det taccos, film och mys :)
Imorgon är det bara jag och madde igen eftersom pärona ska på 60-års kalas. Och det ska jag säga er, att dit orkar man inte följa med på >,< Så då får me och siss titta på ngn film eller ngt.
Och på söndag då ska det bli filmtajm med Ellan, det ska bli mycket trevligt att träffa henne igen. Vi ska se på Mamma Mia, hela världen har väl redan sett den men aja. Lite efter får man att va ibland ^^



Tror jag börjar bli sjuk med. Halsen är helt Cp och det gör ont i huvet hela tiden. BAJS! Orkar itne vara sjuk, inte nu inte ngn gång. Blä för det.
Och vem var det nu jag skulle skylla allt på?????? OSKAR!!! Döda honom lite och sen vara väldigt arg på honom är rena dundermedecinen det! Typiskt...



Asplundsbesöket gick ju bra med. Sjuorna var ju de som fattade mest av enkäten heja, vilka underbarn det finns. ^^ Haha. Fast det kan ju vara så att de var för fega för att fråga med. Fast det tror jag inte. :p
Aja, nu har vi typ 60 stycken enkäter att sammanställa med. Det blir på.. torsdag det, när nästa lektion är. Yeppyepp, roligt roligt. >_^
Slutade tidigare idag med. Gottis, inge fel alls. (y)

Nope, nu ska jag gå och låta syrran tracka ner datan i ngr timmar xd haha.
Höres
/ Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0