Engelska

Sitter då på engelskan och har det väldigt tråkigt!! Inte roligt alls! Det är drygt, vi lär oss absolut ingenting och Carpis är sötast, as allways. Men men...

Igår var jag på musikskolan, vad bra det inte gick men men. Vi spelar ngt riktigt krångligt men jag lär mig ju ngt och det är väl meningen iaf. :p
Sen senare, mkt senare bortot 6 eller 7 kom älskling hem till mig, vi gjorde negerbullar :D och tittade på heroes, avsnitt 1 säsong 3.. Trevligt värre jajemän <3 !!
Och SÅ KÖPTE JAG KAMERAN!!! Snart har jag min nya darling i mina egna händer. Fatta vad underbart. Jag köpte den för 7000 och då följde det med massa användbara saker. Mkt bra pris tkr jag, pappa som prutade ner. Tack för det :D Denna glädje kan jag leva på läääänge nu !!!

Idag blir det då träna på prov och läxan som vi båda har tills på fredag! Wiie.. >_<

Aja hade så brabra :p
Finns säkert här i kväll igen ^^
/ Cissi


Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis till kameran, blir det en dator snart nu också då?

Kan du inte skicka hit lite bollar, är godissugen så jag tror jag spricker :D

Kram <3

2008-10-01 @ 16:02:23
Postat av: Cissi

Yepp det blir det allt! Har redan en som jag kikat in lite och den är rööööd, shit vad den är vacker! :D

Haha aadu, dt skulle jag vettu om de inte redan vore slut =/ :P

Kram <3

2008-10-01 @ 17:29:28
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0