Data, nu igen

Happ happ, nu sitter jag här igen då :p I väntan på att datakunskapen ska börja.. Eftersom det inte har börjat så roar jag mig med att kladda om abslout ingenting. :D

Kan ju börja med att fastställa hur J*VLA kallt det är ute. >.< Det gillar jag inte. Det ska vara sommar och varmt! Tycker jag, trallalala.
Man måste ha vantar och snart börjar jag med mössa, som jag för övrigt bara AVGUUUDAR! :D Fast blir lite mobbad av mina kära vänner och min kära familj att den ser ut som en svamp, men då säger jag. Att det gör den inte! Det är jätteosvampig! Så d Så!

Och sen en notering som är typ JÄTTEVIKTIG!! På torsdag får jag min kamera, På torsdag får jag min kamera, På torsdag får jag min kamera, På torsdag får jag min kamera. :D Bara så att ni inte missar det, menar jag :p

I dag efter skolan blir det bara sitta av. Kanske måste städa rummet efter helgens äventyr med plastgitarrer, filmer, godis och cola. ^^

Nu går jag igen. Haha. Hej då
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har väl aldrig sagt att den ser ut som en svamp!? Jag tycker den är snygg, ibland får jag nästan lust att sno den (a)

Jag tror också du behöver städa xD Efter mina ostkrokar så ^^ Haha

Kram <33

2008-10-06 @ 17:53:28
Postat av: Milla

Men Cissi, det är ju faktiskt höst nu och då ska det vara såhär kallt..! Erkänn att det är lite härligt iaf ;)

Kram <3

2008-10-06 @ 17:58:19
Postat av: Cissi

Neeeeej, det är inte skönt. Bara att det blir mörkare, gör att det blir lite mysigare men att det är kallt är bara skit! yeppyepp, det ycker jag (:

kram <3

2008-10-06 @ 18:10:22
Postat av: Cissi

NJa, kanske itne just du :P Vet iaf att mamma hatar mössan :'( Min älskling.. Dåligt!

Haha, ja du tror det va? Kanske ska be dig att städa.. ^o) Efter allt är det ju du som har stökat ner igen..

Kram <3

2008-10-06 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0