Data, data, data!

Nu är jag här igen och offrar min lektionstid ^^
Datakunskap är allt för tråkigt det! :p
Vi ska jobba med BF presentationen men men Madde är ju inte här så vet inte riktigt vad jag ska göra... Får väl se om jag kan göra ngt över huvuvdtaget.. :) Hoppas inte, för då kanske jag får sluta!
Antagligen eftersom vi har Mr. Vrång! ^^
Haha, Aja.

Iaf, ska hem till älskling idag efter skolan, gud va underbart! <3 Blir inte länge men det blir iaf något! Me like :D
Måste hem sen, äta, träna på prov och umgås med syster :)
Yes, sånt ärrä. :)

Ha de ;)
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Haha, jag är väl rätt duktig :) Kram

2008-10-16 @ 16:57:03
URL: http://baramaalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0