Torsdag

Happ, jag som skulle börja min dag med att skolka från gympan men så hade vi teori så jag fick sitta på en stol i en timma och titta på ngn torr gammal film med ngn torr jädra gubbe som pratade om allemansrätten. Oooja, det var ju riktigt roligt, fin start på dagen! >.<
Dagen blev inte mycket bättre sen. Det fortsatte med spanska som är jobbigt men tja.. överlever väl det med. Två år med Ulla Skarp, då klarar man allt sen! Och efter det så hade vi Datakunskap och det (som jag nämnde förut) var också drygt som bara den!
Men sen så flöt det på, då hade vi BF kvar och jag och Madde redigerade enkäten som vi ska ut och vara jobbiga mot ungarna på Asplund med imorrn. :D Det blir ju roligt att komma dit upp igen men aja. Sånt ärrä, när man utbildar sig till barnuppfostrare (eller nåt ^^) haha.

För övrigt så håller jag på att vänta ihjäl mig på min kamera som tydligen jag inte får förens om en vecka!! Guude. Vill ha den nu, vill ha den nu innan alla löven är borta och innan alla färger bara försvinner från jordens yta. Dumma!
Sen så kanske datorn jag tittade på (som är rööööööd, fatta!! Den är röd och ursnygg!) kommer på extrapris snart, me like!! :D :D :D Plus att jag redan har lite pengar på siba som jag har som "pant" på den förra kameran, och det betyder att jag får den ännu lite billigare. Det är så super det kan bli det här.. :D Glad är jag, trallallallaaaa!

Nu sitter jag och väntar på min älskling som ska komma hit, trots att jag borde ha sagt nej eftersom jag har ett matteprov imorrn men det klara jag nog ändå. Och kan ju inte bara säga nej till honom, tro mig det är huuuur svårt som helst <3 Det kanske går över ^^ Haha.
Men som sagt klarar jag nog provet, jag och min svåååååra matte, eller vad säger ni Emil och Meta? :p De var bara lite letta när de fick se min matte förut när vi satt i bibblan :D Bara för att de går NV och Teknik. Haha.
Och som alltid så får jag ingenting gjort när jag sitter med Emil i bibblan. Vi är ingen bra pluggisduo, nope nope. Skärpning där om vi ska fortsätta med det :p Haha. (vi kan nog om vi vill, tror vi iaf :s :p)

Nej nu ska jag gå ner och ta mig en kopp varm oboy innan Tim kommer. (: Det är underbart gott det ! :D
Höres
/ Cissi

 Mumma det (y)

Kommentarer
Postat av: Milla

Åhhhhh.. Oboy... det är 100 år sen jag drack det sist! Skulle köpa det på Willy:s förut hade jag tänkt, men de hade bara stooooora påsar eller små med "no sugar added" Hm! Dålig stil!

Kram <33

2008-10-02 @ 18:09:52
Postat av: Cissi

Aaa, det är så suuuupergott. Och varmt blev det, frös så in i norden!

Men gud, det var allt en dålig stil det du! Du får väl gå och klaga! (:

Kram <3

2008-10-02 @ 22:29:52
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0