Torsdag

Yes då har man varit "sjuk" idag då :p

Nog för att jag faktiskt har en hosta som jag aldrig tycks bli av med och halsont så kunde jag ju ha pallrat mig iväg men är det friluftsdag så är det! x) Det drar jag inte iväg på frivilligt. Så host host, vad sjuk jag är! :p


Var iaf iväg och klippte mig förut vid halv två =) Me like (y)

Äntligen kom mina efterlängtade lockar tillbaka :D Ni förstår att är mitt hår växer ut så läggs mitt tunga (över)hår som ett lager över lockarna och de syns inte. För det är så jättekonstigt! Mitt underhår är lockigt och mitt överhår är rakt. Så det är pajas när det inte blir klippt på ett tag. Men iaf, nu är det gjort :D


Och vill ni veta ngt jätthemskt???? :O
Jag ska lämna in min mobil!!!!!!!!!!!! BUHUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Den krånglar och nu har knappsatsen gått sönder. =(  Min mest trofaste vän ska lämna mig.. Hur ska jag kunna leva utan den? ='(
Måste ta min gamla fula mobil under tiden och den är det ingen mp3 i så jag kommer inte kunna jobba i skolan heller! Iaf inte på matten, där går det inte att jobba utan den!
Uscha, gillar itne den tanken. Idag är våran sista dag tsm på ngr dagar. Snyft, snyft.
(ooo gud vad jag är patetisk xD )

Ska slänga in att det är underbart skönt att veta att älsklingen kunde vara med på innebandy-turneringen utan att behöva bryta armar och ben utav sig! Han mår prima efter en dag av sport, det gillar jag :D
Sen har han fått sitt spel nu så han är ultimatnöjd och då kan väl inte jag annat än att vara det jag med ^^
Puss på han (a) <3

"In every life you have some trouble, when you worry you make it double"
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Madde

Näää lipar

Haha ja du gjorde ju det, jag hade på pärlsocker :D

Ja din lista var bra. Tror inte du behöver lägga till något. Kanske något hmm.. Skolan :D haha

Du och dina grodlorter >_<

Kram <3

2008-11-13 @ 18:49:45
URL: http://noonelikeu.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Vad kul att klippa sig det hade jag behövt!! Det låter himla fint med lockar??



Får hoppas att de lyckas fixa med din mobil, har lämnat in ett par under åren..:P (Nu lät det som att jag är jättegammal! Haha) men det är trist när de inte fungerar :/



Vad händer idag åd? Kram!

2008-11-14 @ 14:42:20
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag vet, visst är jag duktig stolt

Nej det i och för sig, tänk om jag också hade samma tur -.-

Grodlort... >_<

Kram <3

2008-11-14 @ 21:56:55
URL: http://noonelikeu.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Ja, dte gäller att kontrollera drömmar:)

Haft en bar vecka hitills? har jag iaf.



JObbigt utan en mobil, usch. Och att va sjuk, krya på dig!

Förresten kul att du klippte dig:)

2008-11-15 @ 11:55:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Sv: Tänk om jag hade så fint långt hår! Det är löshår ;) Som jag använder någon gång ibland bara :)



Låter som att du hade en lugn dag igår då? ;) Jag tittade på hockey hos en kompis och sen har jag inte gjort mycket vettigt..suttit vid datorn och dfet gör jag nu också ;) Men jag ska lotta om vem som vunnit boken strax och så lite frukost också..



Vad händer hos dig idag?

kramar!

2008-11-16 @ 11:01:01
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: MIn vecka har varit bra, har inte hänt så mycket men ska på en middag idag:) Så det blir en bar avslutning på veckan.

Vad ska du göra idag?

2008-11-16 @ 13:54:53
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0