Spanska

Haha, ovanligt att jag sitter på lektionerna och bloggar ;p
Har ju inget bättre för mig lixom.. Det är supertråkigt på lektionen och jag känner mig för osocial för att orka prata så då skriver man här ist ja =D

Händer idag då? Jo just ingenting, det blir väl städa städa och städa.
Ska väl iväg på fotokursen sen med, det blir nog bra det. Det är ngn "lektion" i photoshop - välbehövlig!! Kan ingenting i det programmet så det är brabrabra!! (y)

På lördag blir det kanske Örebro. Får väl hoppas på det. Vädret bestämmer det =)
Annars blir nog helgen ganska tråkig kan jag tänka mig - med Tim på lan ^^
Det är långhelg oxå, studiedag på Måndag - Det gillar jag! =D
Får väl hitta på ngt med siss... guitar hero (a) ? xD

Nu slutar lektionen snart, ska logga ur här.
Ha de bäst everybody ;D

"Det högsta är ej att falla utan att resa sig efter varje fall."
/ Cissi



Kommentarer
Postat av: Viktoriae - Personlig blogg om självutveckling

Hejhej!

Tack för de fina orden om min text :) Självklart så är det upp till var och en att lära sig att älska en sig själv, man kan lära sig, det gjorde jag. Sen så tar det tid om man inte har uppskattat sig själv förut men man får försöka som sagt! Jag hoppas det blir bra för dig :D





Kram

2008-11-20 @ 10:46:30
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0