Söndag

Jahapp... Imorgon är det skola då och vad tycker jag om det.. SKIT :@
Hade gärna varit ledig typ två veckor till! Tiden går för fort med bara en vecka.. Det känns som man inte hinner med någonting... Man sitter före lovet och bestämmer att man ska gra det och det och sen ska man hinna sova med.. Har inte sovit alls mycket den här veckan. Dumma mig >.<

En kort sammanfattning, på min alldeles för korta vecka men på en lyckad vecka =) :
Fredag - Måndag: Göteborg, då vi hann med mkt skratt och mkt sång xD
Tisdag - Onsdag: Tisdag kväll drog ag hem till Anton för att ha kak-kalas men "grabbarna! xD
Torsdag - Fredag: Sov över hos älsklingen <3 (Och han lyckades få mig att se på en skräckfilm till, gude ;p )
Lördag - Söndag: Absolut ingenting! Pluggade kanske lite och såg på Spider-man 1 & 2

Tack:
Marie för att vi fick komma och för att du gjorde den helgen till ngt roligt och bra! Vi hann med mkt skratt och mkt sång ;p Haha.
Madde för tiden i Göteborg och tiden nu i helgen, du är (nästan) alltid lika söt! =)
Mamma för att hon har låtit mig göra allt det jag har gjort, men kanske lite övertalning (a)
Emil, Anton och Tim för att kak-kalaset blev lyckat med mkt snea konversationer och tankar.. Hmhm. Kanske inte hade roligast ever men det var abslout inge slöseri på tid där inte! Tack! =)

Och sist till bara sig, älskling!
För att du gjorde det sär dygnet till ett av de bättre! Jag vet itne varför det var s hilma underbart men det bara var det. Kanske för alla skratten? Kanske för att allt var så perfekt? Kanske för att jag spenderade det med dig (a) Kan det vara så enkelt? =) <3
Vi pratade ut ganska hårt kvällen före över msn och mobilen och det var väl där det började på ngt jättebra, tack för den konversationen! =)
Sen var det supermysigt på Torsdagen (a) <3
Sen så hade jag verlkigen superkul på fredagen, speciellt med Kalle Anka gubbar och klockor och pumpor xD Haha!
Så tack, verkligen tack!
Tack för att du finns och för att du är min, min, min, MIN!
Älskar dig mest vet du va?! Puss <3

 Och den här bilden lägger jag ut bara för att det skapar ett troligt vackert minne med dig, älskling <3
Och jo, jag tkr visst det var vackert !!!!!!!!! <3

Nej om man skulle fortsätta med pluggandet då kanske .. > .^
Hade bra. Så höres vi =)
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: jenny

Aaaa, :/

2008-11-02 @ 13:59:25
URL: http://siimplyme.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej du! Ja vi hade riktigt roligt i Göteborg, tack för det <3 NÄSTAN? Jag är väl alltid söt (a) xD Jag hoppas du vet att i kväll är det Spiderman 3 som gäller xD Haha, du har inget val. Den där bilden med blommorna, var det de Tim plockade till dig?

Puss å Kram <3

2008-11-02 @ 14:15:47
Postat av: Liene

sv: Okej. Jag vet inte när jag kommer bli av med min tandställning än, nåra månader kommer det iaf att ta.



Din lov ser iaf trevlig ut:D Min var alldeles tråkig, men men.

Man vill ha nåra veckor till med lov!

2008-11-02 @ 15:58:34
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: jenny

Hahaha taaack ;) jaaa någon måste ju vara smart haha

2008-11-02 @ 17:35:27
URL: http://siimplyme.blogg.se/
Postat av: mickii

sv: Det va så lite så :) nemen tack så mycket :)

tack :) hoppas du också får en bra första dag i skolan :D kram!

2008-11-02 @ 22:35:04
URL: http://mickii.webblogg.se/
Postat av: mickii

sv: tack :D

ja det ska ja med. hoppas bara att dom inte ändrat schemat för mig ;o vi har periodvis i vårat schema så dom ändrar då och då :/ as dåligt!

2008-11-02 @ 22:40:44
URL: http://mickii.webblogg.se/
Postat av: Jenni

jaaduu hahaha, lyssnade på läraren

2008-11-02 @ 22:54:04
URL: http://siimplyme.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Sv: Tack, du är alltför söt :*

Ha det så kul i skolan idag (: kram!

2008-11-03 @ 12:35:59
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det var ritigt skojj :)

Nej jag märkte det -.- Du bara försvann bort till Tim xD

Åhh, vad gulligt av han :)

Kram <3

2008-11-03 @ 14:11:39
URL: http://noonelikeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0