Onsdag

Yes då var provet gjort och det kändes som om det gick kanon-bra! =D Får hoppas att magen har rätt denna gång! :)

För övrigt så är jag inte lika negativ idag :$
Nog för att jag fortfarande är sjuk men jag har inte ont i halsen och det är alltid det som är värst tkr jag. Näsan kan man bota med lite nässpray men halsont det har man bara, tills det går över >.^ Halstabletter kan ma knarka och en hjälper väl i typ 5 minuter om man sen har en rivhosta som jag då har.. Så det är skit ändå.  >.<
nu är jag hes med låter som en sinnig gås, och mina vänner mobbade mig inte alls på engelskan förut! ;p

Och Milla som ringde, mitt under lektionen och behövde some help med disken.. Sry att jag sitter ngr, bara ngr mil ifrån dig :( Hade varit kul att diska ihop annars (a) ;)

Efter skolan slängde mamma ihop en kasslergryta det var mummsen det! Sen efter det så bar det av hemmåt Tim. Trota invändningar från mor.. Hon tyckte inte att jag borde gå dit när jag är så sjuk som jag är... Men men.. Han ville ha dit mig ändå, sa ngt om att han kunde leka immun mot mina baciller ^^ och jag kunde inte motstå (a) <3
Det var nicenice iaf. As allways. Och hey, du är ju en dundrare på att göra köttfärssås älskling xD

När jag kom hem därifrån hamnade jag här och gjorde mig en kopp te, gottis! Skönt åt halsen med, ända tills riv-hostan slet sönder den igen.
Så nu är det fisherman's friend- extra frisk mint som gäller! :D

Sen hade jag hoppats att skolkorten skulle komma idag med men icke. Jag och lillsyrran beställde dem samma dag och hon fick sina i förrgår! Dumma dem! Men mest av allt vill man väl ha skolkatalogen (a) Alltid lika kul att öppna den första gången:p

Men nu, nu ska jag gå och sova!
Hade jättebäst!
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: mickii

sv: har svarat på utmaningen nu ^^,



okej, jamen då kanske jag inte ska skämmas s åmycket då det är fler som är äldre :) jo det är mysigt med katter :D kram!

2008-11-05 @ 22:54:13
URL: http://mickii.webblogg.se/
Postat av: Liene

Bra att det går t bättrings vägen iaf:)

Själv brukar jag tycka att näsan är värst eftersom då kan jag inte andas. Inte ens nässpray brukar hjälpa mycket. Tur att det hälper andra iafP

2008-11-06 @ 07:12:06
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Sv: Antagligen visar de filmen nu igen, men jag har inte hunnit boka nya biljetter x) Hihi. Vad skönt att det verkar vara på bättringsvägen med halsen iaf :)



HAHA! Jagvet, det ska vara ris men vi orkade inte med det ;)



Uh, skolkorten blev jag aaaldrig bra på x)



kramar!

2008-11-06 @ 11:33:58
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Milla

:(

Kram <33

2008-11-06 @ 13:30:08
Postat av: Cissi

Aa vet. Dåligt :(

Kramar <3

2008-11-06 @ 15:19:47
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0