Onsdag

Jao, då har Tim åkt hem då. Han sov här inatt, mkt mysmys. (a) <3 Han skulle ha åkt hem vid ett men jag fick reda på att jag skulle vara ensam till tre så han stannade hos lil´la mig :D Det tackar jag för, så häääääääääääääääääär mkt! Tack, tack!

Igår då så gick vi ut på en fika innan musikskolan sen drog han hemmåt och jag dit.
Han kom till mig vid typ 7 halv 8 =) Gjorde inte så mkt fram till halv 9 då Andra Avenyn började som jag tittade på medan han däckade i mina armar (a) Haha, han gillar itne det programmet tror jag :p
klockan 9 började den dära vampyrfilmen i 6, Van Helsing eller va den nu heter :p Och den tittade vi på. :) Den var väl inte så vidare bra kanske. ^^

Idag då lagade vi oss mat, det var typ det vi hann med ja :p

Har spelat gitarr nu i en halvtimma kanske... 8-) Mohahaha
Nu tänkte jag gå ner och titta på House, som lella spelade in åt mig igår :)

Ni får ha det så bra;)
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Jasmine

sv; tack sötnos:)

Haft en bra dag?:)

2008-11-12 @ 17:02:53
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha det är inget fel på Tim, tkr bara det är så roligt ^^ haha

Jo du skulle ha sett din min när du fick se negerbollarna xD Haha

Kram <3

2008-11-12 @ 17:29:01
Postat av: Mickii

hejhej! jag har skaffat en ny blogg :)

kika in på den istället :)

puss!

2008-11-12 @ 17:58:54
Postat av: Viktoriae

God kväll! Hur är läget? Klarar du dig nu när pojken åkt?;)



Kramar

2008-11-12 @ 20:37:20
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Milla

Ojojoj ;)

House, I miss you :( Hahaha, vet du vad jag önskar mig i julklapp? :D

Kram <3

2008-11-12 @ 20:46:46
Postat av: Jasmine

sv; ja ...vill inte vaaa sjuuuk:( ska typ ändå dra till skolan imorrn:P

2008-11-12 @ 20:48:42
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Ojojoj vaddå? :O

Ja det är riktigt bra det! :D Haha nej? En box med alla programmen? ^^

Please, tell med :)

Kram <3

2008-11-12 @ 21:08:54
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0