Onsdag

Ojojoj, det känns som om det var eveigheter sen sist! Verkligen!
Inte bra att halka efter... tkr jag. :)

Tänkte faktiskt börja med att lägga upp det vi gjorde på photoshopskursen i torsdag, gjorde aldrig det kom jag på :)
Kattas hund Victor:
FÖRE                                                                 EFTER
                               
Det känns lite som fusk att man kan göra sådär. Då är ju bilden inte tagen bäst utan om gjord till bäst.
Kortet är ju verkligen jättevackert men det blir ju änu bättre sen efter all redigering.
Men hur som helst så var det jättekul att göra det!
Lärde oss även klonredskapet det var riktigt fyndigt :p Vi gjorde en uppgift med ett flygplan det var också jättekul! Lite pilleripill-jobb men det funkade allt! =)

Sen så kan jag ju uppgradera er med att söndagen inte var en katastrof tillslut. =)
Tim kom fakiskt hit och tittade på DaVinci koden med mig och sen sov han över här, så allt blev jättebra! :D
Sen på måndagen bar det av hem till honom där vi bakade lussekattar!! Uscha, det är allt för onädigt gott! Kan äta hur många som helst!
Måste baka egna ngn dag. Haha.

Utvecklingssamtal idag oxå det var ju alltid lika roligt men men.. (utan att alla ska ta det här som ngt fult skryt så varnar jag er för att det är sanning! =) )
Jag har alltid fått höra att jag är så duktig och blablabla och det var ingen skillnad i år... Mönsterelev är jag!! Haha.
Men jag ska väl inte klaga, kan inte vara kul att gå på ett utvecklingssamtalsmöte (vilket ord! :s) och höra att man är en katasfrof varje år, två ggr per år också. När det oftast beror på lärarna, jobbigt hemma eller annat som de inte rår för.
Så jag ska inte klaga! Nej jag är glad att det är smidiga (men ack så dryga) möten jag går på. =)

Har lagat risotto idag oxå, guuuuuuud vad gott det är! :D Älskar det!!!
Och nu väntar jag på darling som ska komma hit och se på fotboll, för han har inte den kanalen själv. Jag HATAR fotboll men ja, vad gör man inte för kärleken? (a) <3
Så ja, ska gå nu.. Han kommer väl när som helst :)

"Var dig sjlv. Alla andra är redan upptagna."
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Milla

Fin bild :)

Jösses Cissi, du är ju toppen :P Vad vore skolan utan dig ;)

Och nej!, man gör inte precis allt för kärleken! :)Haha

Kram <3

2008-11-26 @ 22:25:15
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Haha jag vet! :D I'm the best (y)

Haha inte allt kanske men en liten fotbollmatch får väl gå. ;) haha, och förresten så blev det ingen. Tihi..

Kram <3

2008-11-26 @ 22:28:43
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0