Måndag

Ja var ska man börja? Kanske vid att pappa har nu EFTER att ha rensat HELA datorn bestämt sig för att ha KVAR den! >.<
Det var bara lite strsamt att få reda på det men vad ska man göra?
Har precis installerat msn igen. Det är väl ändå en viktigt grundinstallation! (y)

Sen hade vi öppet hus i lördags det var riktigt roligt men det var drygt också. Dagen gick väl lagomt fort. Stackars alla andra som typ var på spanska eller franska hela dagen :s Uscha för det.
Jag själv målade, spelade twister och gick runt och tittade på alla andra hela dagen :p Nicenice.

Sov hos Tim sen efter det. Alltid helt underbart <3 Dock lite dåigt att det var pissväder för vi hade lust att gå på en prommenix ^^ Vet inte vad som flg i oss men det är klart vi vill göra det när det inte går. Tjohoo ! ^^
Det blev film, mysa och prata istället. =)

Söndag var det fars dag då firade vi, ofc, pappsen.Sen var de andra typerna in the famely iväg på den där prisutdelningen (och tog alla de 60 negerbullarna med sig ='( ) Och då ungefär en timma hade jag väl lite ångest. Hatar att vara ensam hemma. Vägarna kryper inpå en och det är ljud överallt och man ser syner som inte finns. Jag avskyr det. Försökte oxå ringa älsklingen efter att jag hade skrämt upp mig själv men det svarade inte hemma hos honom så det sket dig. Skruvade upp volymen på musiken istället. Hjälper ju ngt iaf.

Idag har jag bara spelat gitarr hela dagen. Fast jag sa att jag skulle städa..  8-) Me det blev gitatrr, gitarr och mera gitarr. Har preis övat in du gamla fria nord - Lars Winnerbäck. Bra gjort av mig tkr jag (a)
Fast *host* det var bara fyra akord så tja det var ju inte så svårt kanske xD Men ändå :p

Imorgon efter skolan är det musikskola men efter det tar jag med mig älskling hem <3 Det blir superduper det tkr jag :D
Får väl se vad vi hittar på. Vem vet, kanske passar med en prommenix imorrn =)

Emil vill att jag blir med till karlstad på onsdag oxå. Vet inte vad jag vill =/
Pengarna säger - NEEEJ
Hjärtat säger - JAAAA
Huvudet säger - GÅ EFTER HJÄRTAT!!  (haha xD)
Nejda, men jag vet inte.. :s Får väl se hur det blir med det...

Nu ska jag stänga av här hade jag tänkt. Hade bra everybody. (y)
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Mickii

sv: jag har ju migrän men kan det hålla i sig i åtta dagar det då? :o

känner att huvudvärken håller på att släppa men inte helt :/ haft en bra dag sötnos? kram!

2008-11-10 @ 23:04:20
URL: http://mickii.webblogg.se/
Postat av: Viktoriae

SV: Jasså ska ni spara datorn nu? haha, okej, jamen skönt att du har en dator iaf ;) Hihi, men krångligt när allt är borttaget, fast den kanske är snabbare nu?=)



Ja, det är så lätt att ta åt sig, helt untan anledning till stor del. Jag har vääldigt lätt att ta åt mig:( inte bra alls! Man får försöka lära sig att tänka i ett större perspektiv (:



Kram!

2008-11-11 @ 12:34:01
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Jasmine

sv; Ja, men ja mena att om ngn ser mig IRL så ser man att jag är yngre än 16-17, som vissa verkar tro jag är :S.



Skönt att din förskylning börjat försvinna, själv har jag nyss blivit förkyld & har jätteont i halsen & hostar asmkt:(

2008-11-11 @ 12:35:49
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Postat av: Milla

Guuud, va dum du ä!!! Haha, att vara ensam hemma, det borde du väl klara, knäppgöken!!

Ojojoj, inte lätt här i den stora, vida, onda världen...

Tur att du har din beskyddare, vad skulle du annars göra.

Godnatt :P

Kram <3

2008-11-11 @ 21:25:36
Postat av: Madde

Jag blev också arg på pappa >_< Han är lite trög ibland ^^ Kul att du hade roligt på öppet hus :) Tim, tim, tim... Ja men du fick ju cholkadbollar ändå :D Haha, erkänn det var gott :)

Kram <3

2008-11-11 @ 22:07:43
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Ja är inte dum! Hrmpf!

Och jag hade ju ingen beskyddare, han svarade ju inte! :(

Var lämnad i detta stora läskiga hus helt själv, jajemensan.

Det är visst läskigt!



Kram <3

2008-11-12 @ 17:00:29
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0