Lördag

Jag känner att jag halkar efter med mitt skrivande här i bloggen. Men tro det eller ej så sitter jag mer vid datorn när det inte är lov, brukar funka annorlunda på oss tonåringar men inte på mig..  Nej nej :)

Men om jag ska uppdatera er då vad jag har haft för mig så är det absolut inget ovanligt. :p
På onsdag var jag med kak-kalas-gänget tills klockan blev fyra då jag begav mig av hemmåt och lagade risotto, som för övrigt är grymt gott!
På torsdag städade jag hela dagen bara för att Lella skulle ha en tjejkväll och det skulle sitta i mitt rum och tittade på film, typiskt >.^
Sen när det väl kom så slängde jag i mig en pizza och flydde sen huset till min älskling (a) <3 Räddningen var heeeelt fantastiskt! Vi började med att titta på en skräckis: Barnhemmet. Sen lagade vi oss matt och tittade på ännu en film. Sov. Fredag, den dagen srattade jag mkt en stund där så jag hade ont i magen! xD
"Nej vi har slutat läsa"  - det är det nog bara Tim som förstår men, lång historia xD
Aa tack för ett helt sjukt underbart dygn! Älskar dig massa :) <3

Så ja, idag då? Då blir det plugga, plugga, plugga och plugga. Trevligt värre. NOT!
Happ ska inte dröja mig kvar här ska gå ner och börja hade jag tänkt. Och delvis för att Lella ska ha datan med ^^
Hade bra
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv: Lycka till med pluggandet, likabra att ta tag i det nu för annars skjuter man fram det och det dåliga samvetet knackar på..;)

Själv så ska jag laga lite mat snart (haha, snart? vid tre) och ikväll blir det lite fest! :)

kram!

2008-11-01 @ 13:33:50
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Tim

Hejsan älsling :). Jag har rätt tråkigt så kom jag och tänka på din blogg så nu har jag läst typ hela bloggen på en gång, kanske inte riktigt är meningen man ska göra så men men ^^ xD. så nu när jag läst allt detta så tänkte jag bara säga, jag älskar dig <3 :) !.

tack för förra dygnet också, det var väldigt underbart imo =), tack för att du kom =)/(A)

och vad var det för fel på min komentar till kall anka försäljaren xD



puss och kram älskar dig <3

2008-11-01 @ 16:24:51
Postat av: Cissi

Haha, HELA? Du är ju konstig du! Du har inte bara läst det som är uppe då eller har du seriöst klickat dig in på allt? Ojojojojoj, i så fall! ^^

Älskar dig med <3

Hahahahaha det var väl inge fel på den.. Den var bara LITE komisk/konstig haha xD

Puss och kram, älskar dig med <3

2008-11-01 @ 16:37:30
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Milla

Det är sant det du! ;)

Att du halkat efter menar jag (^o^)



Kram <3

2008-11-01 @ 16:43:31
Postat av: Cissi

å ptptptptpt.

Lite kanske (A) :p



Kramar <3

2008-11-01 @ 17:16:04
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: jenny

2008-11-01 @ 19:01:42
URL: http://siimplyme.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag skulle oxå ha pluggat, men jag har skutit upp det heeela tiden. Så det blev aldrig av haah

2008-11-01 @ 19:02:19
URL: http://siimplyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0