Lista

Jag har kommit fram till att jag skriver hela tiden att jag hatar det och jag hatar det så nu tänkte jag göra mig en lista för att se hur lång den egentligen blir :p

Min avsky/hata-lista:
-Jag hatar myror !!
-Jag hatar att ta i nydiskade glas !!
-Jag hatar tandläkare och doktorer !!
-Jag hatar att vara ensam hemma !!
-Jag hatar mörkret !!
-Jag hatar fötter och dubbelhatar tånnaglar !!
-Jag hatar komplimanger !!
-Jag hatar fisk !!
-Jag hatar blutsaft !!
-Jag hatar att få saker !!
-Jag hatar att få G på ett prov !!
-Jag hatar friluftsdagar !!
-Jag hatar att laga mat !!
-Jag hatar vinterjackor !!
-Jag hatar att bli avbruten mitt i en film !!

Aa som ni ser kan jag fortsätta så här i eveigheter.. Men jag tänkte förklara för er hur det ligger till med allt detta hatande också ^^

-Jag hatar myror för ser man en så vet man att det finns ungefär en miljon till alldeles i närheten.
-Jag hatar att ta i nydiskade glas på grund av det där gnislande ljudet som blir.
-Jag har tandläkarskräck och doktorskräck, så enkelt är det.
-Jag hatar det på samma vis som alla små barn gör.. Hmhm. Massa ljud och syner.
-Jag är mörkrädd, blir inte mer spännande än så.
-Jag hatar fötter för att de är torra, fula och på dem sitter något ännu vidrigare - tånaglar. Hatar långa, gula, kantiga tånaglar!
-Jag är så otroligt kass på att ta emot dem så jag hatar väl att höra dem antar jag :s
-Jag hatar fisk för att jag har ingen aning. :p Det smakar pyton och blä!
-Jag hatar blutsaft för att det var ngt jag var tvungen att ta. Tog det som medecin ett tag. Det är, ärligt talat, det värsta jag ngnsin stoppat i munnen!
-Jag klarar inte av det! Får ångest och tror att jag måste ge ngt tillbaka... Julklappar och födelsedagspresenter är ju värst för då ska ju de absolut ha ngt tillbaka på deras födelsedag eller då på julafton! Överraskningspresenter känns ungefär som komplimanger. (Måste nog lära mig det där... är jag rädd)
-Jag hatar att få G på ett prov för då känns det som om jag inte gav allt. Och om man nu får vara ärlig utan att det ska tolkas som skryt, så är G ngt jag inte brukar få så ofta.. :p
-Jag är en stor utemäniska av mig om jag får göra vad jag vill när jag vill. Inte när jag blir påpackad att göra det och det.
-Jag tycker det är det mest långtråkiga som finns att laga mat. Och tro det eller ej så är det inte för att jag inte kan, tvärtom jag brukar få ganska lyckad mat när jag står vid spisen.  ;D
-Jag tycker det är det värsta man kan ha på sig (och långkalsonger, det använder jag aldrig!). De är stora. varma, ivägen och bara allmänt jobbiga!
-Vem gör egentligen inte det? Det är bara så himla störsamt att sitta kanske mitt inne det bästa i hela filmen och så kmr det in ngn (jävel) in och bara tjatar. Kanske inte vill ngt alls utan bara undrar vad man gör. Nej uscha!

Jaadu, vad sägs om det va? Haha. x)
Klicka in på "lättirriterad.se" och det kommer upp en bild på mig! ^^

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha och du klagar på mig ^^ Rolig lista :)

2008-11-16 @ 22:14:24
URL: http://noonelikeu.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Det var en lång lista gumman!! Haha! ;) Du får försöka fokusera på det bättre ;) Typ när det gäller G: Att istället klanka ner på dig själv för att du inte fick tillräckligt bra, tänk istället på att du INTE fick IG. Eller hur? ;) Haha!



Hur mår förresten dina händer efter allt de där spelandet av guitar hero?;) Tack för rösten också!

KRAMAR

2008-11-17 @ 10:48:09
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Milla

Du vet att hata är ett väldigt starkt ord!?! Känns inte så nyanserat måste jag säga..

Knäppis!!!

Kram <3

2008-11-17 @ 20:02:59
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Haha jag vet men orka skriva avskyr låter lite gammalt ^^

Jag är inte knäpp =O

Kramar <3

2008-11-17 @ 20:14:10
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Milla

Svar: Nej, men du kan skriva "saker som jag tycker mindre om"

Bara ett förslag..

Kram <3

2008-11-18 @ 02:03:30
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Haha jaja men ändå :P Det blir ju alldeles fr långt och invecklatt :)

Jojo..

Kram <3

2008-11-19 @ 23:04:52
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0