Kärleken

Jag vet inte vad det är med mig..
Jag längtar så otroligt mkt efter Tim och jag vet inte varför. Jag var ju med honom igår, en helt underbar dag <3
Men ändå, jag är i behov av en hålla-om-kram. Känner mig ensam.
Vart är du? <3
Jag älskar dig så mkt <3 Du är det bästa i mitt liv och jag vill ha dig här hos mig, NU!
Skit också, då jag vil ha en kram verkar det omöjligt. Det känns som om vi vore på olika kontinenter..
Usch vet inte vad det är med mig...


Älskar dig min alldeles egna <3. Tack för att du finns
Från din Cissi

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kallas kärlek :)

2008-11-20 @ 21:02:13
Postat av: Cissi

Svar Anonym:

Jo det gör väl det.. (:

Vem?

2008-11-20 @ 22:01:00
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej älskling :)



till att börja med; du är bara såå söt gumman, men det visste du nog redan :)



och för det andra, jag vet vad det är med dig, du fått samma som jag har haft dom senaste dagarna, nått sorts mega kram behov, vet inte vad det är men det är bra det vet jag :).



puss och kram älskar dig gumman min :) <3



//din Tim

2008-11-20 @ 22:22:13
Postat av: Liene

sv: Jag mårhelt okej, men är trött och mest skoltrött. Skönt att det snart är helg iaf!:D

hoppas du sover gott inatt

2008-11-20 @ 22:45:43
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Cissi

Älskar dig, allt jag har att säga <3 <3 <3

Och det räcker nog för det vet mera än vad de orden säger!

2008-11-20 @ 22:45:55
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH va gullig du e da (A) ;P hihiihihihiihi ja e bara för busig :D töntiga tim på ett poser kort? :D skicka mig (A)



mvh eran fula stockholmare :D

2008-11-20 @ 22:57:18
Postat av: antoooooon

ååååhhh va gullit (A) töntiga tim på en poser bild skicka mig (A) :D:D:D:D:D tänk så gullit



// eran stockholmare

2008-11-20 @ 22:58:48
Postat av: Cissi

Svar Anton:

Du din fula stockholmare kan gå och gömma dig!

Den bilden är vackrast och du är bara dum och avundsjuk din stora fjant!

Och glöm att du får en bild! Blä för dig!



x)

2008-11-20 @ 23:03:46
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0