Lör-Sön

Min helg såg ut för att bli en kattastrof! x__x
Hade inte gjort ett dugg på hela lördagen sen kikar jag in på msn i typ en kvart och så kommer räddningen!
Tim loggar in och räddar helgen (a) Han bjöd över mig på middag (det var iaf vad jag trodde) men sen visar det sig att han ska bjuda mig på pizza! =O
Missförstå mig inte nu, det är hur snällt och rart som helst men jag har vissa "små" problem med att ta emot komplimanger och gåvor (vi kallar det gåva :p).
En pizza är inte direkt billigt!! Inte i min värld iaf! Men jag hade ju lovat att han fick bjuda mig på middag och jag kunde ju inte annat att inta äta eller hur?! Så vi drog väl iväg till pizzan. =)
Satt väl där och hade det trevligt (a) Sen köptes det godis, hämtade guitar hero hemma hos honom, gick hem till mig där vi spelade (nördade, skulle nog vissa uttrycka det) sen blev vi trötta och spelade ist curonne. Haha det gick kanske inte alls för bra för lilla Tim. (Hihi) Jag och lella ägde ju iaf :D
Sen kommer mamma hem, runt ett, hon hade varit på middag - gör en snygg entré xD Sen föser hon oss i säng. Men vi spelar ist mera plast-gitarr.... ^^
Sen somnar vi. =)

Det bästa var väl iaf - Mörrmellmörremöllenöh. Haha xD
Alltid lika kul tkr Tim, jag fattar fortfarande inte vrf. :p Det bästa var ju när han skulle säga det iaf :D

 Kärlek <3
Tack för pizzan och den underbara kvällen.
Älskar dig <3

Idag då, vi vaknar väl. Orkar inte gå upp. Vi slappar i sängen tills Tims mamma kommer och hämtar honom vid ett ^^ Haha, då stiger jag ur sängen med.
Äter en smörgås sen så spelar jag och siss plastgitarr, som han hade lämnat kvar :D
Vet inte riktigt om det var bra eller dåligt. Det bra var ju att det är så roligt att spela ;) Men det dåiga är att jag har spelat det från 13.12 till 20.48 ! Jag tog tiden xD
Fast jag var ner och åt i typ 45 minuter imellan. Bra va? :D Väldigt mkt till dag eller inte! Jaja. Noga :p

Imorgon är det skola men jag börjar inte förens 12.15 Det gillar jag! :D
Ska väl pysa härifrån nu =)
Ha de bra

"Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"
/ Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0