Halsont

Gud, nu är det tillbaka igen då. Jag har en halsmandel som är lika stor som en liten potatis. >.< Det gör djävulskt ont att svälja.
Mamma blir så irriterad på det också för jag har ofta ont i halsen, och så fort jag får det så sväller mandlarna upp. Vi åker till sjukhuset typ var tredje gång eller ngt och det är alltid ett virus.
Men nu, typ alldeles nyss så sa hon att vi skulle åka upp varje gång till ngn märker att det måste vara mer än så. =/ Vet inte riktigt vad det kan vara för fel. Det är ju bara halsont, eller hur? :s
Fast imorgon jobbar hon så då blir det väl inget.. Och aldrig att jag tar mig dit på egen hand! Haha nejdu!
Fast Gunilla (Tims mamma) sa att om jag inte åker till sjukhuset själv snart skulle hon komma hit med bilen, lyfta mig in i den och tvinga mig till sjukhuset. :O
Låter ju faktiskt lite skrämmande måste jag erkänna!
Hon har tydligen också märkt att jag tjatar om min hals :p Och sen har hon egen erfarenhet av det, hon gick för länge med en förstorad mandel (eller vad det var) och sen så visade det sig att hon hade ngnting (som man inte ska ha xD) och att man tog bort det med en spruta i halsen :O HJÄLP!
Aja, får väl se om jag kommer iväg dit. Vill egentligen inte men det kanske är nödvändigt =(
Kanke till ochmed ber Gunilla att bli med mig upp :s

" - Livet är som en brustablett, det löser sig"
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha jag tkr det är kul xD Nejdå :) Haha jo jag vet att du tkr om chokladbollar xD Det var så kul :) Fast du trodde mig inte först >_< hehe

Vart tog din lista vägen förresten? Ja du borde undersöka halsen. Du har ju ont 24/7... :/

Kram <3

2008-11-12 @ 22:13:03
URL: http://noonelikeu.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Men gumman! Det där med halsen lät verkligen inte bra alls!! Kanske har du något bestående fel liksom som man måste göra något åt?! Jag hoppas det blir bättre iallafall!!

Kramar

2008-11-13 @ 10:29:21
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: mickii

sv: det va så lite så stumpan, bara kul att du vill fortsätta läsa den :)



jadu, jag har ingen aning men det är så irriterande iallafall :(



tack gumman, det värmer. jag vet inte heller vad jag ska säga, blir bara så ledsen att det har gått så långt att hon måste göra de dära :/

massa kramar <3<3

2008-11-13 @ 15:52:21
Postat av: Madde

Jag är inte dum :)

Men du blev glad när du såg att jag talade sanning :) Haha, du vräkte i dig xD

Ja lägg ut listan :D Den var rolig :)

Ja undersök den!

Jag diggar också den dikten, den är så komisk xD

Kram <3

2008-11-13 @ 18:08:25
URL: http://noonelikeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0