!Glädje!

Jag har levt på min egen glädje hela dagen! Det har varit underbart!
Me and the famely har varit i Örebro hos systeryster och hälsat på, det var skojsigt var det. (Dock en mkt plågsam bilfärd dit med radio och musik <som abslout är skadligt för mina öron> Thorleifs, oooja - diggar dem hårt!)
När vi kom fram blev det kramar och pussar och sen blev det en smaskig fika. (y) Gottis. :p

Vi (tre shoppinggalna systrar och två <kanske smått> uttråkade föräldrar) drog iväg till Mariebergs-köpcentrum =D Handlade inte alls mkt eftersom jag inte har några pengar och när de kommer vill jag inte ha skulder upp till tusen utan jag vill köpa julklappar för dem. Yes yes.
Iaf, det var riktigt roligt och trevligt att börja med, ända till jag inte kunde ignorera min mage ngt längre.
Ni som har läst min blogg (vilket inte är så många. xD) vet att jag har ett fel med magen som ingen orkar lista ut vad det är.
Har lärt mig att ignorera det men det är svårt eftersom jag har ont, i princip 24-7! Har klarat det hyffsat men idag sprack det. Men eftersom jag var så glad av allt annat så försökte jag göra det bästa av det men sen kom huvudvärken... <bambambaaaam> Orkade inte stå upp längre eller hålla ögonen öppna.... >.< Sen har jag precis avlutat mensen och efter min mens får jag så lågt värde ( det lät ju jättebra, precis som om jag vore värd ngt ^^ men snälla fatta :p ) att jag svimmar nästan varje gång jag ställer mig upp eller rör mig fört fort eller ngt... Så ja det var jobbigt där ett tag =/ Det var inge trevligt.

Försökte även hitta mig en bänk att sitta på men Mariebergsköpcentrum har fanemej inga bänkar! Jag hittade en men där satt det två gubbar. Ställde mig lita avsides för att se om de skulle gå iväg. Men när jag står det kommer det fram en familj med typ 300 ungar eller nåt och börjar prata med gubbarna. De lär och ställer sig upp och familjen tar plats.
Det hade alltså frågat om de kunde få låna bänkarna för mamman skulle mata en eller två eller tre ungar och behövde sitta så där var jag nu utan bnk. Tjohooo för gubbarn! <Dumma mig>
Fick iaf nog och satte mig på golvet orkade inte stå upp en sekund till. Och jag fick absolut inga blickar på mig där jag satt, näråå. (bara ngr va :p)

Iaf komemr ut i bilen, tvingar i meg en threo som är så fruktansvärt äckligt men det helper. Så ja, ner med den. vi sprang in på ikea skulle köpa talrikar och ljus.
Kom ut, åkte till lågprismagasinet jag köpte en ljuslykta till julen. Såg ett par tavlor som jag ville ha de köpte mammsen och pappsen åt mig i julklapp, Tack till dem <3 =)
Sen låg det ju en godisaffär <lite ojojoj ^^ > med 400 godissorter precis bredvid så där hann vi att springa in innan vi drog iväg till Millis igen ;D

Där lagade vi mat sen var vi tvungna att dra oss hemmåt för att det inte skulle bli allt för sent. =)
Åkte hem, ingen radio denna gång. Lite Thorleifs hann pappa med innan jag och lella fick utbrott på honom och tvingade honom att byta musik. Haha. Vi var bra då tyckte vi <lite nöjd*>.

Kom hem - spelade guitar hero - hamnade här.

Yes det var min dag det =D Det var inge fel alls förutom den där jobbiga biten i mitten =)
Hur har eran dag varit?

Just det ja! Innan jag går...
Emil, jag hålelr vad jag lovar ;p
Emil tränade inte på spanskaläxan till igår och han fick bra poäng ändå <lovade att skriva ner denna viktiga information =D>

En sista grej... Tim.
Tackar dig för igår, utan det och jag hade mått värre än värst idag med allt det, magen och huvudet! Så ja, tack tack, tack, tack och tack för att du finns. <3
Hoppas du har kul på lanet <min lilla nörd (a)>
Älskar dig, mest <3

"If we only wanted to be happy, it wolud be easy;
but we wont to be happier than other people,
and that is almost always difficult,
since we think them happier then they are"
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Milla

450* det var 450 godissorter, inte bara 400! ;P

Uschabuscha snubbeltråd! Inte alls bra :(

Det var trevligt att ni kunde komma :)

Kram <3 <3

2008-11-23 @ 11:28:36
Postat av: Liene

sv jag har säkert nåt att mactha röda til så tror jag jag tar dom:)



Ushc, vad hesmkt med magverk. Mår du bättre nu då?

2008-11-23 @ 15:26:03
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Aha, det då. Ännu bättre ;D

Nej det var inge bra alls, uscha! =/

Ja det tyckte jag med men det är ännu trevligare att du kommer hem tycker jag (a)

Puss på dig <3<3

2008-11-23 @ 16:16:12
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror att du har järnbrist.

2008-11-23 @ 20:04:08
Postat av: Viktoriae - Personlig blogg om självutveckling

Sv: Låter som att det har hänt massa saker hos dig! Man ska leva på bra dagar, det är ju de som är härliga :D Det är förresten på onsdag jag ska dit ;)



Kramar på dig!!

2008-11-24 @ 10:49:06
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Anonym:

Vet du vad, det tror jag med :p

Eller ja, det vet jag att jag har men har inga recept på järntabaltter någe längre så det är skit med det.. :)

2008-11-24 @ 13:10:29
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0