Fredag

Hallå i hålet !
Hur har eran dag varit då?
Min dag har varit en "vanlig" dag. Den har inte varit urtråkig och inte heller urkul. Bara en sån där dag som går förbi och som man aldrig kommer tänka tillbaka på igen..Ni förstår nog alla vad jag menar =)

Det visade sig också att mamma har tagit på sig uppdraget att rulla 60 negerbullar. Ursäkta uttrycket, har växt upp med det, men egentligen är det väl inte fel att säga det? Man säger ju vitlök...! Eller? Vad tycker ni?
Men det som är det viktigaste med detta är att det blir inte mamma (som såg till att det blev hennes göra) som ska rulla bullarna! Neeejnej, det ska JAG göra >.< Och Madde då... Why? 60 stycken och jag får inte äta av dem. Eller jo om jag dyker upp till medalj-utdelningen som är på söndag där de ska bjudas på men njaej, det får vi se hur det blir med det...
Iaf, idag ska jag alltså rulla negerbullar. Vad ska ni göra? ^p

Imorrn är det skolan som gäller. Nej, jag skrev inte fel... >. ^
Vi har öppet hus på skolan så det gäller att pallra sig dit. Vi får sen flex tid på onsdan efter. Så om vi inte kommer imorrn ja då får vi jobba på onsdag!
Iofs sig är det slapp-dag för mig. Jag går Barn och fritid, vilket resluterar i att jag inte behöver jobba imorrn. Jag ska bara leka med barnen :D Vi ska måla, pyssla, spela spel, lägga pussel, leka med lera och så vidare... ^^
Tkr synd om dem som typ går samhälle de har inget sånt utan jobbar.. Vet att det finns vissa som ska sitta på språk i fyra timmar.. Uhm, hade så kul! =)
På kvällen sen efter allt ståhej och kanske en sats negerbolls-tullning till åker jag till Tim <3 Ska sova där. Me like <3

Nu ska jag snart gå ner och göra bacon och makaroner till mig och lilasyster. det är gottis och mina bacon äger! (haha, det där får ni tolka hur ni vill xD !! )
Sen blir det nog sova en timma för jag är så tröttens! Blir det inte det hamnar jag väl här eller på mitt rum eller framför keyboarden. :) Vi får väl se vad jag hittar på :) Hoppas på sova, för då orkar jag nog rulla bullarna sen............. xD !

Hade bra allihopa! ;)
/ Cissi

Kommentarer
Postat av: mickii

sv: jag sov med salt runt sängen så dom inte kunde ta sig förbi :o spruta med massa "myrmedel" med och sånt :o och nu har dom renovera lägenheten så nu är dom borta :D hihi!



nja sådära, den vägrar släppa asså ;s börja blir otrevlig mot alla i min omgivning nu pga den :/ kram!

2008-11-07 @ 18:27:35
URL: http://mickii.webblogg.se/
Postat av: mickii

sv: är glad att dom är borta nu :)

jag har inge treo hemma :/ har typ provat allt men inte de eftersom mamma har det inte i "medicinskåpet"



Jag önska jag fick berätta men har lovat min bror att hålla tyst om det tills på lördag kväll. men jag lovar dig att du skulle hållt tyst om samma sak :D

Jag har inge kompisar i närheten där mamma bor :/ men hon ska köra in mig till stan imorgon så ska vi springa och kolla på några byxor..



tack stumpan <3

kramar!

2008-11-07 @ 19:00:14
URL: http://mickii.webblogg.se/
Postat av: Madde

Ja det var en bra dag ^^ Hehe

Ha så kul i morrn nu då xD HAHA

Mitt bacon äger >_^ hmmmm...

Kram <3

2008-11-07 @ 19:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0