Fotokurs

Sitter här på fotokursen, är lite tidig så man kan ju passa på att blogga.
Egentligen har jag ingenting vettigt att säga men det är lite spendera-tiden-sätt ;)

Kan ju meddela alla att på min skitskola är det svinkallt!! >.< Så idag har jag frusit heeeeela dagen. Och jag hade tjocktröjan på mig så ingen kan skylla på det heller...!! Så d så!
Yes nu vet ni det ^p

Jag har oxå kommit fram till att jag inte kommer ha pengar över jul. Jag får lite perngar när studiebidraget kommer men de går bland annat åt till julklappar och annat så det kommer gå och scholivanders detta! Uscha, måte börja spara. Yeppyepp. (y)

Nu ska jag väl ge mig eftersom jag bara babblar, som vanligt ^^

"Den som är lycklig hemma bör stanna hemma."
/ Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0