Nyårsafton!

Så har det gått ett år till..
Känns det bra, kanske ni undrar? :)
Jo det gör det, det har hänt mkt det här året och det mesta har varit till det bättre!

Januari, februari:
Det största som händer är väl valet inför gymnasiet. Ett val som jag då absolut inte ville göra. Jag mådde hur dåligt som helst och ville helst av allt bara rymma bortbortbort!
Hur som helst så gör jag inte det utan jag blir en sur tonåring som alla hatar och som jag själv hatar mest. Jag gör mitt val, som känns korkat!
Jag hade planer på att gå en "riktig" linje och utbilda mig till det jag alltid velat bli och flytta till ett större ställe men ist mår jag dåligt och är alldeles för lat för att tänka stort.

Mars:
Jag fyller år. Den månadens happy event! ;D
Jag börjar umgås med mina väner igen och försöker tänka frammåt och vara glad, det lönar sig. Det är också då jag börjar prata med Tim.

April:
Haha ja, april 2008 det var allt ngt att komma ihåg det.

Maj:
Kaos, kaos, kaos! Ett bra ord för allt det som blev då.
Jag och Tim vet inte bu eller bä. Klassen tisslar och tasslar om allt som händer. Jag går galen och tja... det var en känsloladdad månad.

Juni:
Det fortsätter i majs spår tills det tar en mkt drastisk vändning.
Juni blir tillslut den bästa månaden på året och den månaden skulle jag vilja leva om och om igen.
Det är avslutningsmiddag, stranddag på råda, skolavslutning OCH skräckmaraton med Tim.
Du och jag blev vi, tacka Juni! :D <3

Juli, Agusti:
Det händer alldeles för mkt bra saker för att vara sant. Allt är helt perfekt och det bara flyter på. Jag bara älskade den här sommaren! Tack till alla som har gjort den till ngt att minnas och speciellt tack till dig älskling <3 du är mitt allt <3

September:
Skolan är i full gång. Jag trodde det skulle sluta i ett stort kaos eftersom alla hade talat om att jag har gjort fel val hela sommaren men men..
Det ordnade sig och det är nu ROLIGT att gå i skolan. Helt otroligt!

Oktober:
Det märks att Milla "has left the building" när hon kommer hem till sin födelsedag.men annars så lever jag mitt liv och det flyter på.

November:
Det blir höst/vinter jag känner hur jag bara börjar hamna där jag var i februari, det får inte hända! Jag tar tag i mig själv igen och tänker på vad jag har att vara glad och lycklig över och kommer fram till att det är mycket! Det är så mkt och så många och det kan jag inte slösa på att vara sur.
Jag lever livet igen, det var lättare än vad jag trodde.

December:
Det här årets jul finns inte. Kommer itne i stämmning alls. Mamma jobbar hela julafton och jag är sjuk av ngt dumt virus från den 23 och fortfarande.
Men månaden i sig är inte vanliare eller ovanligare än de andra.

2008:
Trots att det här året började med att jag mår skit och vill itne alls vara med överhuvudtaget så tar det fart och det blev det bästa året i mitt liv!
Jag träffade Tim och nu mår jag bättre än jag gjort på hur länge som helst. Älskar honom så mkt. Tack för att du finns, för att du dro mig upp ur skiten <3
Och Tack till Emil för att hans står ut medmig och för att du var ett stort stöd, fasten du itne vet om det själv. Tack!

Ha en bra början på det nya året!
Gott Nytt År på er alla!

/ Cissi

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: allt fick jag inte men elgitarr som jag önskat iaf:D vad fick du för nåt?

GOTT NYTT ÅR!

2008-12-31 @ 22:03:43
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Tim

tänkte mest bara ta tillfället i akt och säga

thank you for the best summer in my life, and thats just because u became mine



// yours

Postat av: Cissi

Svar Tim:

You're the best, love you <3

2009-01-03 @ 15:57:04
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0