Klagomål :O

Jag har fått ett smått klagomål från storasiss då, som är lite besviken på mig, att jag inte nämnde att hon varit hemma denna helg utan bara babblade på om allt annat...
Så här kommer det ett litet (generande) förlåt :$

Milla var hemma denna helg, det var superku! Vi skrattade mkt hela familjen  fredagsnatt och det var roligt att hon var med på bröllopet!! :D Det var det verkligen!!!

Hjälper det Milla om jag säger att du var jättevecker under dopet och brölloppet och senare på efterfesten (då jag var för liten att bli med xD) ? Det var du verkligen.
Och för att visa det så ska jag lägga ut två sötisbilder (a) haha.
                      

Haha och nejda, det syns inte alls att vi är syskon. ;D

Hoppas du är nöjd storfisen. Förlåt igen, du är viktigt lovar (a)
Hade bästbäst. :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, nu menade jag ju inte att du skulle lägga in värsta kärleksförklaringen och ett ångerfyllt hyllningsbrev, men visst, vi är ju jättesöta. Snyggt att min lugg lever sitt eget liv :P

Kram på däj godis <3

2008-12-02 @ 12:17:59
Postat av: soeticz

sv: massa härliga saker du önksa dig :)

ne jag ösnka mig en locktång och en ny mobil ;p haha ! Kram <3<3

2008-12-02 @ 17:30:34
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Liene

sv. Menade du varför jag inte är nöjd med headern? Jag hade väl tänkt att det skulle bli ännu bättre:P sån är jag...



Jag tycker att ni var lika=)

2008-12-02 @ 22:51:39
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag ser ju ut som en förvuxen gorilla bredvid milla (rim, jag vet xD) Hon är ju jätte fin <3

2008-12-11 @ 19:19:01
Postat av: Cissi

Svar Madde:

Meeen Madde!! Det gör du väl inte heller! Tokfia!

Ni är jättfina båda två!!!!!!

Kram

2008-12-11 @ 20:19:27
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0