Data, igen...

Haha, nu är jag här igen. Data är inte riktigt min grej kanske.. 8-)

Åå, kan inte ni ge mig en applåd (a) Jag har inte varit inne på datorn på heeeeeela helgen. Varken fredag, lördag eller söndag. Riktigt stolt över mig själv... ;)

I alla fall, vad har hänt. Som vanlgit inget ovanligt alls ^^
I fredags så hade jag lite små anfall på slutet av skoldagen och skrattade i typ 45 minuter... x) Alla trodde jag var direkt dum i huvudet men tja, det bjuder jag på. Haha.
Man ska leva livet och ni, "Ett gott skratt förlänger livet" och jag tror jag blev ungefär två år äldre i fredags. x)

I lördags då var det dop och bröllop :) Kusinen var det som hade ordnat med det :p
Bruden var så underbart fin!! Och ungarna var ju megasöta!! Tihi.
Efter det blev det tårta och kakor och dricka. Det var gottis. Sen avr det paketöppning - massa fina grejer fick de :)
Sen åkte vi hem tillbaka. Vi var väl hemma runt kanske halv fem. ( det började klockan ett )

Då blev det mat och sen gick jag och mötte älskling <3
Vi gick till pizzan, där han åt och inte jag. :) Sen gick vi till Ica, köpte some godis till honom - där vi stötte på fullt nyktra vänner till mig. Nämner inga namn. Haha. ^^ (Och om ni läser detta, och känner er träffade så - ni var bara liiiiiite jobbiga. Haha ^^)
Efter det gick vi hem till mig, mör, spelade guitar gero (mohahahaha, vad skräll xD) sen sov vi och sen på söndag då var jag glad! :D
Då var det första advent, och det gillar jag :p Runt ett, tände vi ett ljus och åt mat med my famely sen senare drog vi på skyltsöndag. Det är tradition så det sjunger om det iaf! Men en besvikelse var att det var inge snö ute (den kom inatt) och brandbilen, metalltomten och ärtsoppekokarna var borta. Blä för det!
Men, jag spenderade den med älkling och herregud vad roligt och mysigt det var <3 <3
En liten miss var att vi köpte oss fika för 112 :- och sen när vi kom utifrån fiket så kunde vi köpa, 7 chokladbollar och en halv kladdkaka för tre kronor! Det var syrrans klass som sålde ut det sista av deras saker och bakelser. Men, men vad ska man göra :p
Det var ju gott. Haha ^^

Och nu då, måndag morgon. Första Decemeber. Gud vad underbart. Älskar julen! :D
När man kommer hem blir det kalenderöppning, två stycken chokladkalendrar och så har jag en kalenderbok somjag fick av systeryster, det tyckte jag var riktigt fyndigt. :D
Lite enerverande är det dock att det är en sida per dag så jag får ju inte bläddra i boken! GAAAH! Aldrig varit med om en mer enerverande kalender. De men luckor är ju helt okej men en bok. Jag blev totalt knäpp. Hahaha.

Jaja, nu ska jag ge mig här ja'... :p
Ha de bra everybody! :)

"Skönheten ligger i betraktarens ögon"
/Cissi

Kommentarer
Postat av: Milla

:O :O :O Finns det att läsa någonstans i detta inlägg att "denna helgen har Milla varit hemma, det var jättekul att se henne igen även om vi var där för en vecka sedan". :O :O :O

Svar: Nej, det gör det minsann inte.... det ska jag komma ihåg din lilla pellefjant! Hm!

;)

Kram <3

2008-12-01 @ 15:27:52
Postat av: Milla

Och förresten, var inte kusinen någe söt eller? ;P

Kram <3

2008-12-01 @ 15:28:54
Postat av: Viktoriae

God kväll! nej, det var ett tagsen jag hörde från dig :P Jobbet har jag FÅTT!! Var där för första gången idag!! :D Så jag är jätteglad!



Har inte hunnit skaffa mig en chokladkalender än :(



kramar!

2008-12-01 @ 18:25:43
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Milla:

:O Herregud! jag är sämst! Jag ska genast åtgärda dig!! :s

Herregud, dumma DUMMA mig.. :$

Förlåt sötis (a)

Puss och kram på dig <3 :D

2008-12-01 @ 20:59:13
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha jo, jag kom att tänka på det jag med. Haha. Jodå, han var stilig! :)

Kram <3

2008-12-01 @ 20:59:47
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Milla

Hahahahaha, vadå åtgärda dig? Du är allt för go du :P Men tat lugnt, inte behöver du göra dig besvär för min skull!! Du vet vad jag tycker om detta dära!

Kramis <3

2008-12-02 @ 12:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0