And the pain stays the same

"Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till, där jag kan glömma...."

Aa, du skulle fan inte vara helt fel det!
Att resa bort, bara flyga från allting, slippa allt och alla.
Jag har en dålig dag, en hemsk dag - en sån som bara kommer.
Har inte sovit mer än 4 timmar inatt, skolan var dryg (as ever), ingenting är kul, bara går runt och tycker och tänker.

Vet inte om det har med gårdagen att göra.. Det blev mkt då. Känslor.
Jag ville bara få dig att fatta! Allt som hände igår, det var för din skull, för att jag bryr mig om dig, för att jag älskar dig.
Du måste inse, det funkar itne så här - vi lever, du lever!
"Du är inte gjord av sten" - Nej, fortfarande inte. Lyssna på mig. För din skull.
Kan du inte, kom då hit när det tar slut. När du når till kanten och behöver en hand. För jag bryr mig. Det vet du - jag vet att du vet. Mina tårar var för dig.
Jag grät för att jag vill hjälpa dig men kunde inte förstå hur!
Har försökt lösa mitt men jag har inte vågat - vill inte att du ska bli som jag. Jag vill att du ska våga. Säg ifrån!
Låt dem veta att du inte vill ha det så, tala om att du inte kan klara hur mkt som helst, tala om att du älskar dem men det finns en gräns.
Jag gråter för dig, för att jag vet att du älskar livet! Jag vet att du är lycklig. Jag gråter för att du gömmer dig för de dagar som du inte vill veta av.
Jag är här för dig.

Glöm inte att komma. Du betyder för mkt för att gå ända ut. Alla skulle sörja - det vet du inte om Men det är inte bara jag utan alla. Tro mig, du är viktig vad du än tänker då du mår dåligt.
Ta hand om dig.
Vi är här, och ska hålla dig i handen - alltid!
Vi är på din sida.
Jag älskar dig. ♥


Kommentarer
Postat av: Milla

Det där låter inte så bra hörru :/

Kram <3

2008-12-06 @ 15:47:19
Postat av: soeticz

sv: gu va mysigt! vill också baka och greja fast jag gjorde de igår :D hihi! vart de en lyckad bakning då? :D kramar<3

2008-12-06 @ 21:51:03
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Viktoriae

Jag vet inte vad det handlar om men det är bra skrivet iallafall!

Här är förresten allt helt ok nu, jag har "genomlidit halva det jobbiga" nu iaf..



Sköt om dig gumman!

Kramar

2008-12-06 @ 22:25:31
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Vari i skolan, blivit sjuk, druckit te och shoppat. Bloggat med så klart, hehe.

vad har du gjort i veckan?:)



2008-12-07 @ 11:41:13
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar Milla:

Nejdu, det gör väl inte det, antar jag... Men det löser sig, eller hur? :)

Kram <3

2008-12-07 @ 14:42:44
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: ja, och idag stannade jag också hemma, för att bli helt frisk och sova ut:)

gott med lussebullar!



2008-12-08 @ 12:45:28
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: soeticz

sv: hihi! vad har du för planer för idag? :) <3

2008-12-08 @ 20:28:55
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0